عصر بازار

بانک مهر اقتصاد، هشتمین شرکت ثروتمند ایرانی

عصر اعتبار : بانک مهر اقتصاد در میان شرکت های ایرانی از نظر میزان دارایی در رتبه هشتم قرار گرفت.

بانک مهر اقتصاد، هشتمین شرکت ثروتمند ایرانی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر اعتبار، هجدهمین همایش رتبه‌بندی شرکت های برتر ایران که ششم بهمن ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد و بانک مهر اقتصاد در طی سال 93 از نظر دارایی به عنوان هشتمین شرکت ایرانی شناخته شد.
    بر اساس این گزارش ، بانک مهر اقتصاد در سال 93 معادل 108661.3 میلیارد ریال فروش داشت و توانست در میان 100 شرکت برتر ایرانی در مقام نوزدهم قرار بگیرد.
    قابل ذکر است ؛ در عین حال بانک تجارت با داشتن معادل 956 هزار و 237 میلیارد ریال، بانک پارسیان با داشتن 561 هزار و 226 میلیارد ریال، شرکت سرمایه گذاری پارس آریان( هولدینگ بانک پاسارگاد) با 525 هزار و 180 میلیارد ریال، بانک پاسارگاد با 515 هزار و 227 میلیارد ریال، بانک مهر اقتصاد با 471 هزار و 476 میلیارد ریال، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با 468 هزار و دو میلیارد ریال و بانک قوامین با 452 هزار و 987 میلیارد ریال دارایی در رتبه های چهارم تا دهم از لحاظ بیشترین دارایی قرار دارند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی