عصر بازار

دولتی اعلام کرد:

پرداخت ۸۰۲ میلیارد ریال وام ازدواج توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: تا به امروز ۲۶۶۷۵ فقره وام ازدواج معادل ۸۰۲ میلیارد ریال توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران به زوج های جوان پرداخت شده است.

پرداخت ۸۰۲ میلیارد ریال وام ازدواج توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر اعتبار سیامک دولتی مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، امروز طی نشست خبری که به مناسبت فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در وزرات اقتصاد و دارایی  برگزارشد ازعملکردئ چندساله  بانک قرض الحسنه مهر ایران  گزارش داد و افزود: بیش از 90 درصد از تسهیلات این بانک، به اشخاص حقیقی پرداخت شد.
    وی اعلام کرد: هم اکنون سرمایه کل بانک قرض الحسنه مهر ایران، معادل 15 هزار میلیارد تومان است.
    دولتی با اشاره به میزان مطالبات معوق این بانک ادامه داد: حدود 1.2 درصد از سرمایه کل این بانک را مطالبات معوق شامل می شود که برای وصول آنها مجبور به اقداماتی حقوقی و قضایی  می شویم.
    وی یادآور شد: در بانک قرض الحسنه مهر ایران، همچنین به منظور وصول مطالبات معوق از سیاست های تشویقی نیز استفاده می کنیم. به طوری که  برای کارمندان و شیوه عملکردی آنان، جهت وصول مطالبات پاداش هایی در نظر گرفته می شود.
    مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به عملکرد بانک مربوطه در فضای پسا تحریم و برجام گفت: با توجه به اینکه رویکرد برنامه های این بانک تاکنون، بر فعالیت داخلی تمرکز داشت؛ اکنون با توجه به فضای اقتصادی و روابطی پیش آمده و با  تاکید بر اساسنامه این بانک، می توانیم در خارج از کشور شعبه ای داشته باشیم.
    وی اعلام کرد: به منظور استفاده از وام های کم بهره  بانک های بین المللی، جهت افزایش  منابع مالی، برنامه و تصمیماتی اخذ شده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی