عصر بازار

رییس پلیس فتا گیلان خبر داد:

خرید ۳۰۰ شارژ تلفن همراه با سوء استفاده از حساب یک دوست

عصر اعتبار- فردی که با سوء استفاده از اعتماد دوست خود، به صورت غیر مجاز از حساب اینترنتی او ۳۰۰ فقره شارژ تلفن همراه خریداری کرده بود، در رشت شناسایی و دستگیر شد.

خرید ۳۰۰ شارژ تلفن همراه با سوء استفاده از حساب یک دوست
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از کاسپین، سرهنگ ایرج محمدخانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی فردی مبنی بر اینکه از حساب اینترنتی وی به صورت غیر مجاز مبلغ 14 میلیون ریال برداشت شده، موضوع در دستورکار این پلیس قرار گرفت .

    وی افزود: با تحقیقات از مالباخته و پی جویی فنی و پلیسی، عامل برداشت اینترنتی غیر مجاز از حساب شاکی که خانمی 32ساله اهل و ساکن رشت و دوست وی بود، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

    رییس پلیس فتا گیلان گفت: با توجه به ادله دیجیتالی کشف شده، متهم به صراحت به جرم خود و اینکه با سوء استفاده از اعتماد شاکی و در اختیار داشتن اطلاعات حساب اینترنتی او از حدود 2 سال پیش مبلغ 14میلیون ریال به صورت غیر مجاز به تدریج از حساب شاکی برداشت و 300 فقره شارژ تلفن همراه خریداری کرده، اعتراف کرد.

    محمدخانی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست، کارت بانکی، اطلاعات مهم خود نظیر (شماره حساب، شماره کارت، رمز اینترنتی،(2 CVV) را در اختیار دیگران قرار نداده، رمز خود را بر روی کارت بانکی الصاق نکنند، در حفظ و نگهداری از کارت خود نهایت دقت و تلاش را به خرج دهند و رمز کارت خود را به صورت دوره ای تغییر دهند تا امنیت حساب بانکی آنها به مخاطره نیافتد .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی