عصر بازار

مدیر عامل قرض الحسنه مهر ایران به عصر اعتبار خبر داد:

تخصیص ۱۴۰۰هزار میلیارد ریال تسهیلات به کمیته امداد

عصر اعتبار- دولتی گفت: در بودجه بانک قرض الحسنه مهر ایران، معادل ۱۴۰۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به کمیته امداد امام خمینی(ره) تخصیص داده شد که تا به امروز معادل ۸۰۰ هزار میلیارد از این منابع پرداخت شده است.

تخصیص ۱۴۰۰هزار میلیارد ریال تسهیلات به کمیته امداد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷:۰۰

    سیامک دولتی مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به اقدامات اخیر این بانک به منظور اجرای سنت قرض الحسنه و توسعه آن به خبرنگار عصر اعتبار اعلام کرد: بر اساس تبصره بودجه این بانک، معادل 1400 هزار میلیارد ریال تهسیلات به کمیته امداد امام خمینی (ره)  تخصیص داده شد که معادل 800 هزار میلیارد آن تا به امروز در جهت اشتغالزایی و درمان به مددجویان پرداخت شده است.
    وی اهداف این بانک را توانمندی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی عنوان کرد و افزود: در اولویت های این بانک، رونق کسب و کار قرار دارد و تلاش می شود  تا این تسهیلات در چرخه کارآفرینی و اشتغالزایی قرار گیرد.
    این فعال صنعت بانکداری کشورمان، عمده تسهیلات گیرندگان از این بانک را اشخاص حقیقی  دانست و ادامه داد:  اکثر مواقع، این وام ها به اشخاصی تخصیص می باید که از سوی ارگان و سازمانی معرفی شده  به طوری که نیاز آنها تایید شده است.
    دولتی گفت: در خصوص ارائه تسهیلات، تمرکز به نقطه ای نداشته و اغلب تسهیلات گیرندگان در سطح کشوری پراکنده هستند. اما با نگاهی به آمارها، این نکته آشکار است؛ به کلان شهرها تسهیلات بیشتری پرداخت می شود.
    مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اعلام کرد: بعد از اشتغالزایی، به ترتیب بیشترین تسهیلات به منظور  درمان بیماری، تامین جهزیه و تعمیر مسکن  پرداخت شده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی