عصر بازار

دومین همایش نقش بانک‌های توسعه‌ای در رونق اقتصادی کشور برگزار می‌شود

عصر اعتبار- دومین همایش نقش بانکهای توسعه‌ای در توسعه و رونق اقتصادی کشور با همکاری بانکهای توسعه‌ای و دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران دهم خرداد ماه سال ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد.

دومین همایش نقش بانک‌های توسعه‌ای در رونق اقتصادی کشور برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بانک های توسعه ای، موسساتی مالی هستند که سرمایه را با شرایط مناسب تجهیز می نمایند تا در فعالیت های تولیدی، توسط خود یا دیگران و یا مشترکان در راستای اهداف برنامه های توسعه اقتصادی کشور، به نحو مطلوبی سرمایه گذاری نمایند

    در راستای فراهم نمودن مقدمات دستیابی به این اهداف، بانک های توسعه صادرات، توسعه تعاون، صنعت و معدن، کشاورزی و مسکن همراه با موسسه توسعه و تحقیقات اقتصادی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران به برگزاری دومین همایش نقش بانک های توسعه ای در توسعه و رونق اقتصادکشور اقدام می کنند.

    در این همایش که به منظور بررسی نقش کلیدی بانک های توسعه ای در فرایند توسعه اقتصادی کشور و بررسی میزان تأثیرگذاری این بانک ها برای برون رفت از مشکلات اقتصادی به اجرا درخواهد آمد، برخی از مقامات اجرایی کشور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد بانک ها، اساتید دانشگاه ها و صاحبنظران اقتصادی کشور حضور خواهند یافت.

    همچنین در همایش یاد شده مباحثی نظیر بانکداری توسعه ای کشوری در جهان، بانکداری توسعه ای در ایران و بانک های توسعه و اقتصاد ایران مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

    وب سایت همایش  http://cdfii.ut.ac.ir

    ایمیل همایش  cdfii@ut.ac.ir

     


    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی