عصر بازار

با هدف تسهیل درمان بیماران خاص،

امضا تفاهم نامه همکاری بانک پارسیان و دانشگاه علوم پزشکی

عصر اعتبار- گروه بانک پارسیان خود را ملزم به حمایت از دولت در توسعه و بهبود بخشی امر درمان و بهداشت هموطنان می‌داند.

امضا تفاهم نامه همکاری بانک پارسیان و دانشگاه علوم پزشکی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، محمدرضا بهنام حسین پور ضمن تاکید بر این مطلب اظهار داشت: در همین چارچوب بانک و صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان متعهد شده اند که در طول سال جاری و سال پیش رو 30 باب خانه بهداشت روستایی را در با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مناطق مختلف کشور احداث و برای استفاده هموطنان آماده سازی نمایند.
    مدیر عامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری با مدیران دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که در محل این دانشگاه انجام شد گفت: صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان در پاسخ اعتماد هموطنان سپرده گذار و توسعه و تعمیق سنت حسنه قرض الحسنه، یکی از محورهای راهبرد تسهیلاتی خود را معطوف به بخش درمان کشور و حمایت تسهیلاتی از بیماران کم بضاعت نموده است.
    وی با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان از ابتدای تاسیس تاکنون به 18 موسسه، سازمان و نهاد حمایتی از بیماران مختلف کشور تسهیلات درمانی پرداخت کرده است گفت: اعطای وام به افرادی که تحت پوشش موسسات و نهادهای حمایتی از بیماران هستند نشان دهنده رویکرد اصولی این صندوق در تقویت توان خدمت دهی این موسسات است و این رویکرد با قوت و دامنه ای فزاینده ادامه خواهد داشت.
    مدیر عامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان همچنین تصریح کرد: اولین بار است که تفاهم نامه همکاری تسهیلاتی میان صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان  با یک دانشکاه علوم پزشکی در سطح کشور اتفاق می‌افتد و امیدواریم با گسترش سطح همکاریهای فی مابین صندوق و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، بیماران خاص تحت حمایت موسسات و نهادهای حمایتی از بیماران در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد توان و ظرفیت خدمت دهی بیشتری را به دست آورند.
    بهنام حسین پور در ادامه با تاکید بر رویکرد این صندوق در حمایت از بیماران مناطق کم توسعه یافت کشور گفت: استقرار عدالت تسهیلاتی یکی از دغدغه های محوری صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان است و ما همواره تلاش کرده‌ایم که در توزیع منابع تسهیلاتی خود نگاه و توجه ویژه ای به مناطق محروم کشور داشته باشیم.
    دکتر یزدان پناه، معاونت محترم درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در این مراسم ضمن تشکر از مسئولین و مدیران بانک پارسیان که حمایت از بیماران مختلف استان کهگیلویه و بویر احمد را در دستور کار قرار دادند گفت: به واقع پرداختن به ارتقای سلامت و تامین و تقویت بخش درمان تنها وظیفه کارگزاران دولتی نیست و بنگاه های اقتصادی باید با تاسی از صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان در این زمینه مشارکت کنند.
    دکتر پورصمد معاون محترم اقتصاد و درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز به ارائه گزارشی در خصوص نحوه پشتیبانی و تعامل این دانشگاه با موسسات و نهادهای مختلف حمایتی از بیماران مختلف در استان پرداخت و ابراز امیدواری کرد که روند حمایت تسهیلاتی صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان روندی مستمر و افزاینده داشته باشد.
    عباسی، معاون بیماریهای خاص دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در این مراسم فعالیت های این دانشگاه را در زمینه حمایت از بیماران معرفی و تشریح کرد و گفت: خانواده ای 97درصد از بیماران مرگ مغزی در استان کهگیلویه تاکنون به پیوند اعضای بیمارانشان رضایت داده اند که از این حیث این استان در کشور حایز رتبه اول است.
    وی با اشاره به هزینه های سنگین درمانی بیماران خاص، اقدام صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان را در اعطای وام درمان به این افراد، اقدامی سازنده و موثر ارزیابی کرد و گفت: خرسندیم که با این کمک های میتوانیم گره ای هرچند کوچک از مشکلات عدیده این بیماران بگشاییم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی