عصر بازار

در مراسم بهره‌برداری از مسکن مهر شهر جدید سهند صورت گرفت:

قدردانی معاون وزیر راه و شهرسازی از بانک مسکن

عصر اعتبار- ۳۲۵۰ واحد مسکن مهر، سه باب مدرسه و یک باب مرکز بهداشتی و درمانی در شهر جدید سهند که با استفاده از تسهیلات بانک مسکن ساخته شده اند؛ به بهره‌برداری رسید.

قدردانی معاون وزیر راه و شهرسازی از بانک مسکن
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در مراسم افتتاح این طرح‌ها ،محسن نریمان مدیر عامل شهرهای جدید کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی و جبارزاده استاندار آذربایجان‌شرقی طی سخنانی نقش بانک مسکن را در به ثمر رسیدن پروژه‌های مسکن مهر مؤثر دانستند و از تلاش مسوولان و کارکنان بانک مسکن در این زمینه قدردانی کردند.
    بر اساس این گزارش،نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی، شهرجدید سهند را یکی از شهرهای مهم و زیبای در حال تکمیل، در سطح کشور اعلام و بانک مسکن را به عنوان تنها بانک تخصصی برشمرد که خدمات اعتباری لازم را در تکمیل این شهر ارایه می‌دهد.
    شایان ذکر است ، با افتتاح پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید سهند، تعداد واحدهای مسکن مهر تحویل داده شده در این شهر به بیش از 31 هزار واحد رسید و برای احداث 3250 واحد مسکن مهر در شهر جدید سهند، مبلغی بالغ بر یک هزار و 620 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
    همچنین سه باب مدرسه و یک باب مرکز فوریت‌های پزشکی با اعتبار 95 میلیارد ریال در شهر جدید سهند، به بهره‌برداری رسید.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی