عصر بازار

اداره کل مهندسی واملاک بانک ملی ایران برگزار می کند

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای در خصوص احداث کانال های تاسیساتی در محوطه ادارات مرکزی

عصر اعتبار- اداره کل مهندسی واملاک بانک ملی ایران درنظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله ای احداث کانال های تأسیساتی در محوطه ادارات مرکزی بانک ملی ایران را برگزار کند.

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای در خصوص احداث کانال های تاسیساتی در محوطه ادارات مرکزی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از سایت بانک ملی ،اداره کل مهندسی واملاک بانک ملی ایران درنظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله ای احداث کانال های تأسیساتی در محوطه ادارات مرکزی بانک ملی ایران با برآورد اولیه تقریبی به هنگام 11/900/000/000  ریال و 9 ماه زمان اجرای کار براساس فهارس بهای پایه رشته های ابنیه، تأسیسات مکانیکی وتأسیسات برقی سال 1394 و تضمین شرکت در مناقصه به مبلغ 595/000/000 ریال (ضمانت نامه بانکی به غیر از بانک ملی ایران یا واریز وجه نقد) را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: WWW.Setadiran.ir به شرکت های واجد شرایط واگذار نماید.

    گفتنی است ،به همین منظور کلیه شرکت هایی که دارای پایه 5 در رشته ابنیه و پایه 5 در رشته تأسیسات از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور می باشند دعوت به عمل می آید تا از ساعت 8:00 روز سه شنبه مورخ 94/12/11 تا ساعت 18:00 روز چهارشنبه مورخ 94/12/19  از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت در قبال پرداخت مبلغ 500/000 ریال نسبت به خرید اسناد اقدام و پیشنهاد قیمت خود را همراه با مدارک درخواستی حداکثر تا ساعت 18:00 روز چهارشنبه مورخ 95/1/18 از طریق سامانه ستاد ارسال نمایند.

    قابل ذکر است ، اصل پاکت الف (حاوی سپرده شرکت در مناقصه) علاوه بر ثبت در سامانه باید حداکثر تا ساعت 15:00 مورخ 95/1/18  به دبیرخانه اداره کل مهندسی و املاک بانک ملی ایران به آدرس: تهران – میدان هفتم تیر تحویل گردد.

    همچنین حضور پیشنهاددهندگان در جلسه بازگشایی پاکات در مورخ 95/1/22 در محل کمیسیون عالی قبول معاملات بانک ملی ایران واقع در خیابان فردوسی– مجموعه ادارات مرکزی – اداره کل کارپردازی بلامانع می باشد.

    شایان ذکر است ،با توجه به این که کلیه مراحل برگزاری مناقصه (دریافت اسناد و ارسال پیشنهاد) از طریق سامانه الکترونیک دولت (ستاد) صورت می پذیرد به پیشنهادهای واصله خارج از سایت سامانه ستاد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی