عصر بازار

برگزاری نشست مشترک میان مدیران بانک صادرات استان اردبیل و رییس شعبه تبریز بیمه سرمد

عصر اعتبار- نشست شورای مدیران ستادی بانک صادرات استان اردبیل با حضور مدیر و کارشناس مالی شعبه شهریار (تبریز) بیمه سرمد روز چهارشنبه ۹۴/۱۱/۲۱ در محل دفتر مدیریت بانک صادرات اردبیل برگزار شد.

برگزاری نشست مشترک میان مدیران بانک صادرات استان اردبیل و رییس شعبه تبریز بیمه سرمد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در ابتدای جلسه آقای مقدم‌زهرا مدیر امور شعب استان اردبیل بانک صادرات ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر به حاضرین، این ایام را روزهای ارزشمند در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارزیابی نمود .

    ایشان ضمن عرض خیر مقدم به همکاران و مدیران ستادی به ویژه میهمانان بیمه سرمد در این جمع با اشاره به توسعه همکاری‌های دوجانبه بانک و بیمه در سطح کشور و علی‌الخصوص استان اردبیل از زحمات همکاران شعبه شهریار در انجام به موقع امور بیمه‌ای همکاران بانک تشکر و قدردانی نمود.

    وی همچنین با اشاره به طرح‌های جدید بیمه‌ای که از طریق بیمه سرمد و بانک صادرات اعلام می‌گردد، از آمادگی کامل مجموعه بانک در استان برای اجرایی نمودن این طرح‌ها خبر داد و افزود: با توجه به بازار رقابتی بیمه‌گران در سطح جامعه بایستی با حمایت همه‌جانبه از شرکت بیمه سرمد، در راستای توسعه هر چه بیشتر این شرکت گام‌های موثری برداریم.

    در ادامه جلسه آقای مهدی بهجت، رئیس شعبه شهریار (تبریز) بیمه سرمد نیز ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر به حاضرین، از اختصاص زمان به همکاران این شرکت جهت حضور در جلسات مدیران بانکی منطقه شمالغرب و علی‌الخصوص استان اردبیل تشکر و قدردانی نمود .

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ارائه طرح جدید بیمه عمر مانده بدهکار در سطح  شعب بانک صادرات ایران، در خصوص جزئیات اجرای این طرح توضیحاتی را به حاضرین ارائه داد.

    بهجت ادامه داد: اجرای این طرح بسیاری از مشکلات روحی که برای خانواده وام‌گیرنده و ضامنین، پس از فوت به وجود می‌آید را کاهش می‌دهد و از اتلاف وقت و هزینه‌های گزاف حقوقی از یکسو و از صرف زمان بیشتر برای بانک جهت دستیابی به تسهیلات داده شده از سوی دیگر جلوگیری به عمل می آورد.

    وی به مزایای دیگر طرح بیمه عمر مانده بدهکار اشاره کرد و گفت: با توجه به سهم کارمزدی که از این بابت به بانک تعلق می‌گیرد، اجرای صحیح و هدفمند این طرح جزو ارزشمندترین فعالیت‌های دوسویه در بانک به شمار خواهد رفت.

    بهجت در پایان ضمن ارائه آمار عملکرد استان‌های مختلف در سطح کشور خواستار مساعدت همکاران محترم بانکی در صدور این بیمه‌نامه‌ها در سطح شعب و افزایش آمار در منطقه شد.

    در ادامه این نشست، سعید رحیمی، کارشناس مالی شعبه شهریار نیز ضمن ابراز خرسندی از افتخار ارائه خدمات به همکاران شریف بانک صادرات ایران، به ارائه گزارشی از روند خدمت‌رسانی به همکاران محترم بانک صادرات اردبیل در زمان مراجعه به مراکز درمانی تبریز و سایر شهرستان‌ها پرداخت و گفت: بیمه سرمد از آمادگی کامل در خصوص حل مشکلات بیمه‌ای همکاران بانک به‌ویژه در بخش درمان، برخوردار می‌باشد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو