عصر بازار

مدیرعامل بانک ملت:

دارایی های آزاد شده وزارت نفت به دست بانک ملت رسید

عصر اعتبار- دارایی نقدی بلوکه شده وزارت نفت ایران آزاد شده و در حال حاضر در اختیار بانک ملت قرار گرفته است

دارایی های آزاد شده وزارت نفت به دست بانک ملت رسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، علی رستگار مدیرعامل بانک ملت در حاشیه دومین همایش تجاری و بانکی ایران و اروپا با اعلام این خبر خوش افزود: بانک ملت برای بهبود روابط بین المللی و توسعه مراودات جهانی خود کوچکترین فرصتی را از دست نمی دهد در همین راستا در تلاش هستیم شبکه گسترده این بانک ، فعالیت بیشتری را در حوزه مراودات بین المللی انجام دهد و در ادامه فرصت های جدیدی برای فعالان اقتصادی کشور فراهم آورد.

    وی ادامه داد : بانک ملت به عنوان بزرگترین بانک کشور قطعا مراودات بین المللی خود را در راستای اهداف بانک مرکزی توسعه خواهد داد و با توجه به شبکه گسترده خود سیاستگذاری های کلان بانک مرکزی را در این حوزه به مرحله اجرا خواهد رساند.

    رستگار با اشاره به اتصال این بانک به شبکه جهانی سوئیفت تصریح کرد: بانک ملت بعد از اجرای رسمی برجام به این شبکه متصل شده اما ضروری است که در این حوزه ارتباط های خود با کارگزاران را توسعه دهیم به عبارت دیگر باید قادر باشیم با توجه به محدودیت های ناشی  از سال های تحریم ها، وقفه ایجاد شده طی این سال ها را از یک تهدید به فرصتی مناسب تبدیل کنیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی