عصر بازار

دسانکو ۲۹۰۰ ریال کشف قیمت شد

عصر اعتبار:دقایقی پیش هر سهم شرکت دارو سازی سبحان انکولوژی ۲۹۰۰ ریال در فرابورس ایران کشف قیمت شد.

دسانکو ۲۹۰۰ ریال کشف قیمت شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار » به نقل از تسنیم؛ دقایقی پیش با عرضه اولیه 10 درصد سهام شرکت دارو سازی سبحان انکولوژی در بازار دوم فرابورس ایران، تعداد عرضه ‌های اولیه فرابورس ایران در سال جاری به 12 عدد رسید و هر سهم "دسانکو" 2900 ریال کشف قیمت شد.
    بر اساس این گزارش؛ تعداد 23 میلیون سهم از مجموع 38 میلیون و 100 هزار سهم "دسانکو"، مربوط به فرایند کشف قیمت در نظر گرفته شده و 15 میلیون و ‏‏100 هزار سهم نیز متعلق به معامله‌گران آنلاین است که راس ساعت 12.40 دقیقه به آنها اختصاص پیدا می‌کند.
    همچنین، هر کارگزاری می‌تواند تا سقف 230 هزار سهم تعیین شده اقدام به خرید در این نماد کند و صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک و قابل معامله هیچ‌ سهمیه‌ای برای خرید این سهم ندارند.
    گفتنی است، شرکت داروسازی سبحان انکولوژی با 381 میلیارد ریال سرمایه، اولین تولید کننده فرآورده‌های تزریقی ضد سرطان در ‏خاور میانه بوده و در روز 26 بهمن‌‌ماه 94 در فهرست نمادهای بازار دوم درج شده است.‏
    این گزارش می افزاید: اولین پیش‌بینی سود هر سهم این شرکت برای سال مالی آینده، 290 ریال است و گروه دارویی سبحان و شرکت سرمایه‌گذاری البرز به ترتیب با مالکیت 70 و 30 درصدی، سهامداران آن هستند و شرکت داروسازی سبحان انکولوژی با 381 میلیارد ریال سرمایه، اولین تولید کننده فرآورده‌های تزریقی ضد سرطان در خاورمیانه بوده و در روز 26 بهمن‌‌ماه 94 در فهرست نمادهای بازار دوم درج شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی