عصر بازار

برگزاری همایش تجاری و بانکی بین المللی تهران در ارتقای خدمات بانکی موثر است

عصر اعتبار- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور بانکداران خارجی درکشور گفت: برگزاری همایش تجاری و بانکی ایران و اروپا فضا را برای ارتقای همکاری های بین المللی در زمینه ارائه خدمات متقابل بانکداری فراهم می کند.

برگزاری همایش تجاری و بانکی بین المللی تهران در ارتقای خدمات بانکی موثر است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خانه ملت، رحیم زارع با بیان اینکه برگزاری دومین همایش تجاری و بانکی ایران و اروپا فضا را برای ارتقای همکاری های بین المللی در زمینه بانکداری فراهم می کند،گفت: باید در زمینه ارائه خدمات بانکداری با مدنظر قراردادن قوانین بانکداری اسلامی به استانداردهای بین المللی دست یافت.

    نماینده مردم آباده،بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: جذب سرمایه‌گذاری خارجی ‌یکی از موضوعاتی است که در اقتصاد کشور روی آن تاکید می شود و بطور طبیعی برای انجام این مهم باید بانک های داخلی و خار جی در ارتباط داشته باشند.

    زارع با بیان اینکه توسعه ارتباطات بانکی با بانک های خارج از کشور از اولویت های اقتصادی کشور محسوب می شود، افزود: توسعه روابط کسب و کار‌ از موضوعاتی است که در همایش تجاری و بانکی ایران و اروپا پیگیری شده که این نکته قابل توجهی است.

    تاکید بر لزوم تقویت دیپلماسی اقتصادی

    این نماینده مردم درمجلس نهم افزود:باید و نبایدهای تاثیر حضور شعب بانک های خارجی در کشور باید بصورت کارشناسی بررسی شود و اگر بنابراین است در ایران شعبه دایر کنند باید نوع خدماتی که ارائه می دهند مشخص کنند.

    زارع با اشاره به حضور بانکداران خارجی در همایش اخیر تجاری و بانکی ایران و اروپا،تاکید کرد: برگزاری همایش تجاری و بانکی ایران و اروپا فضا را برای ارتقای همکاری های بین المللی در زمینه ارائه خدمات متقابل بانکداری فراهم می کند.

    سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید برلزوم تقویت دیپلماسی اقتصادی،یادآور شد:بحث فراهم شدن امکان استفاده از کارت های بانکی بین المللی برای تسهیل در خریدهای اینترنتی باید مورد توجه قرارگیرد و در همایش تجاری و بانکی بین المللی باید لحاظ شود.

    گفتنی است؛دومین همایش تجاری‌ و‌ بانکی ایران و اروپا‌ از 15 تا 17 اسفندماه سال جاری با حضور مهیمانان داخلی و خارجی در تهران  به میزبانی پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکز‌ی برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی