عصر بازار

پیام جناب آقای بهمن خادم عضو هیات مدیره به همکاران بانک توسعه تعاون

عصر اعتبار- پیام جناب آقای بهمن خادم عضو هیات مدیره به همکاران بانک توسعه تعاون به شرح زیر می باشد.

پیام جناب آقای بهمن خادم عضو هیات مدیره به همکاران بانک توسعه تعاون
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، متن این پیام به شرح زیر می باشد:

    قال الامام الکاظم - علیه السّلام - : اِنَّ خَواتیمَ أعمالِکُم قَضاءُ حَوائجِ إخوانِکُم والإحسانِ إلیهِمْ ما قَدَرْتُم و الاّ لَمْ یُقْبَلْ مِنْکُم عَمَلٌ. بحار الانوار، ج 75، ص 379

    امام کاظم علیه السّلام فرمود: همانا مُهر قبول اعمال شما، برآوردن نیازهای برادرانتان و نیکی کردن به آنان در حد توانتان است و الا (اگر چنین نکنید)، هیچ عملی از شما پذیرفته نمی شود

    برهه ای دیگر از عمر سپری گشت و در این فراز، چشم نیاز برآستان دوست دوخته ام تا آنسان که امام کاظم فرموده اند شاید به اعتبار خدمتی که در توان داشته ام اندک خدمتگزاریم مقبول پروردگار  افتد. قریب به شش سال از نخستین روزهایی که بانک توسعه تعاون تأسیس و تشکیل گردید می گذرد روزهایی بیادماندنی از کوشش و سعی همکاران سخت کوش در سراسر کشور که دفتر یادمان سرگذشتهای گوناگون ذهنم را روز به روز و همپای خود ورق میزند و بی تردید، تکرار شیرینی و شکوه کم نظیر آن در باقی عمر بعید می نماید. امروز که پس از این سال ها ناگزیر به وداع از جرگه همکاران همدل و همت مدار بانک توسعه تعاون هستم، یاد ماندگار یکایک یاران را در گنجینه دل می سپارم و چون جان شیرین عزیز می دارم. چه آنان که پروردگار به اقتضای احوال خدمت، توفیقم به قرابت آنان عطا فرمود و چه همکارانی که از دور دست های این سرزمین کهن و استان های نزدیک و دور، گرمای مهرآور حضور و همراهیشان همواره طراوت بخش خاطرم بوده است. هر چند روزها و ماه های همجواریم با شما نیکان و فرهیختگان مدید و بسیار نبود، اما حاصل آن بواسطه موانست و قرابت روح، متابعت و همسویی اندیشه خدمت در تمامت اجزاء این خانواده بزرگ بود، که اگر نبود این همیاری و همراهی که فرصت خدمت به همنوعان را فراهم آورد همانا از گذر عمر طرفی نبسته بودیم و بهره ای فراچنگ نیامده بود. در هر حال دوران همکاری در این مسند به پایان آمد اما حکایت سعی و تلاش برای فردای روشن تر ایران اسلامی باقی و جاری است.

    به محضر تک تک همکاران گرانقدر و ارجمندم در سطوح مختلف ستاد و صف ادای احترام می نمایم و ضمن طلب حلیت از همگان، امیدوارم که جانب عفو و اغماض پیش دارید و همواره این خدمتگزار را مقصود پیک نیک پی دعاهای خیر خویش قرار دهید. از خداوند بزرگ میخواهم که تلاش ها و کوشش های کم مقدارمرا در ایام سپری شده از عمر به برکت فضل و کرم خویش بپذیرد که اگر جز این باشد عمر رفته را جز خسران و زیان نمی بینم. توفیقات روز افزون همکاران عزیزم را در مجموعه بانک توسعه تعاون از پیشگاه حضرتش طلب می کنم.

    ای برتر از گمان و خیال و قیاس و وهم                    وز هرچه گفته اندو شنیدیم و خوانده ایم

    مجلس تمام گشت و به آخر رسید عمر                    ما همچنان در اول وصف تو مانده ایم

    بهمن خادم

    فروردین 1395

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی