عصر بازار

بنیاد برکت امسال در ۱۰ طرح بزرگ کشت و صنعت در مناطق مرزی سرمایه گذاری می کند

عصر اعتبار- معاون اقتصادی بنیاد برکت گفت: امسال در ۱۰ طرح بزرگ کشت و صنعت در مناطق مرزی سرمایه گذاری خواهیم کرد که به طور قطع حداقل یک طرح در قصرشیرین خواهد بود.

بنیاد برکت امسال در ۱۰ طرح بزرگ کشت و صنعت در مناطق مرزی سرمایه گذاری می کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، محمد جباری عصر چهارشنبه در استانداری کرمانشاه با بیان اینکه هدف ما ایجاد الگوی مشارکت اسلامی است افزود: در سال گذشته 2 هزار و 300 طرح به بنیاد برکت داده شد که در نهایت در 50 طرح مشارکت کردیم.
    وی اظهار کرد: در سال 94 ، یک هزار میلیارد ریال برای تکمیل 10 بیمارستان نیمه تمام به دولت کمک کردیم؛ همچنین در تهران به دلیل آلودگی هوا و حفاظت از محیط زیست پروژه یک هزار هکتاری جنگل کاری را در دست اجرا داریم.
    وی با اعلام این که ترجیح می دهیم با بخش خصوصی همکاری داشته باشیم؛ گفت: بنیاد برکت فقط در زمینه طرح های اقتصادی سرمایه گذاری می کند که منجر به تولید کالا بشود.
    وی اضافه کرد: همچنین تقویت افراد کارآفرین از اهداف ماست و به واحدهای اقتصادی که دچار بحران مالی شده باشند و امید به نجاتشان باشد ، کمک می کنیم.
    معاون امور اقتصادی و منابع استانداری کرمانشاه نیز گفت: سازمان صنعت و معدن استان، جهاد کشاورزی و دستگاه های اقتصادی استان کرمانشاه پروژه های ایجادی و پروژه هایی که نیاز به سرمایه گذاری دارند را به خوبی به بنیاد برکت معرفی کنند.
    رضا رحیمی؛ با بیان این که ما مشکل تامین سرمایه در استان داریم، گفت: امیدواریم بتوانیم چند طرح بزرگ ایجادی را با بنیاد برکت انجام دهیم.
    وی اظهار کرد: امروز از مرز پرویزخان و خسروی در شهرستان قصرشیرین بازدید داشتیم و قرار است بنیاد برکت هم با بنگاه های اقتصادی استان مشارکت داشته باشد و یک طرح بزرگ کشت و صنعت در قصرشیرین ایجاد کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی