عصر بازار

قائم مقام سازمان اموال تملیکی:

افزایش اعتماد مردم در پی الکترونیکی شدن برگزاری مزایده ها

عصر اعتبار- قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: روند برگزاری مزایده های مربوط به این سازمان از حالت سنتی به شیوه الکترونیکی درآمده که منجر به افزایش اعتماد مردم و کاهش هزینه های سازمان شده است.

افزایش اعتماد مردم در پی الکترونیکی شدن برگزاری مزایده ها
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، عبدالمجید شهیدی روز شنبه در آیین معارفه مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان کردستان در سنندج افزود: در گذشته مزایده اموال منقول به صورت سنتی انجام می شد که تبعاتی برای سازمان داشت اما با الکترونیکی شدن آن، هم سرعت کار بالا رفته و هم میزان اعتماد مردم به سازمان افزایش یافته است.
    وی جمع آوری، نگهداری و تعیین تکلیف اموالی را که به تملک دولت درمی آید از اهداف این سازمان ذکر کرد و گفت: اگر این اموال سریعتر تعیین تکلیف شود می توانیم در تامین بخشی از درآمدهای دولت موثر باشیم.
    شهیدی با اعلام اینکه چهار هزار و 200میلیارد ریال اموال منقول و غیرمنقول سال گذشته توسط این سازمان تعیین تکلیف و از طریق مزایده به فروش رسید گفت: 51 درصد از درآمدهای سازمان محقق گردید که کمک خوبی به بودجه کل کشور از طریق برگزاری مزایده ها شد.
    وی از زحمات عبدالسلام کریمی در مدت فعالیتش در سمت مدیرکلی اموال تملیکی کردستان قدردانی و برای محمد الله مرادی مدیرکل جدید این سازمان نیز آرزوی موفقیت کرد.
    سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی یکی از شرکت های دولتی تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی است که از جایگاه حقوقی و استقلال مالی برخوردار است.
    هدف اصلی از تشکیل این سازمان تمرکز کلیه امور مربوط به جمع آوری، نگهداری، اداره و فروش اموالی که به موجب قانون به تملک،‌ تصرف، تحت توقیف و یا مدیریت دولت در می آید.
    عبدالسلام کریمی که از نیروهای دانشگاه کردستان است از سال 1390 تا کنون سکان مدیریتی سازمان اموال تملیکی کردستان را عهده دار بود و قرار است به دانشگاه برگردد.
    در کارنامه کاری محمد الله مرادی مدیرکل جدید این سازمان، بخشدار مرکزی و معاون فرماندار بانه، معاون فرماندار مریوان، مشاور استاندار کردستان، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، فرمانده سپاه سقز و فرمانداری کامیاران دیده می شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو