عصر بازار

بازدید معاون نظارت و وصول مطالبات بانک صنعت و معدن از طرح های استان لرستان

عصر اعتبار- حسین عسکری معاون نظارت و وصول مطالبات بانک صنعت و معدن از طرح های شرکت پتروشیمی استان لرستان، شرکت صنعتی فورج سازان لرستان یخچال سازی لرستان و شرکت آسا سنگ در آن استان بازدید کرد.

بازدید معاون نظارت و وصول مطالبات بانک صنعت و معدن از طرح های استان لرستان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این بازدیدها که همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهوری به لرستان برای حضور در مراسم افتتاح پتروشیمی لرستان صورت گرفت عسکری از نزدیک ، روند پیشرفت طرح ها و چالش های موجود در این مسیر را مورد بررسی قرار داد.
    شرکت پتروشیمی لرستان دارای سه بخش اصلی شامل بخش یوتیلیتی است که بخار، هوا، نیتروژن و اکسیژن را تامین می‌کند و این مجتمع پتروشیمی سالانه توان تولید 300 هزار تن پلی‌اتیلن و 30 هزار تن بوتن یک را دارد.
    این مجتمع پتروشیمی که با سرمایه‌گذاری 233 میلیون یورویی از محل تسهیلات بانک صنعت و معدن تکمیل شده است، برای 600 نفر اشتغال فراهم می کند.
    موضوع فعالیت شرکت صنعتی فورج سازان لرستان ، انواع فلزات سرد و گرم است که در صنایع مختلف مثل خودرو، لوازم خانگی، صنایع غذایی،نفت، گاز و پتروشیمی کاربرد دارند. میزان سرمایه گذاری ثابت طرح در حدود مبلغ502 میلیارد ریال است که مبلغ 351 میلیارد ریال آن توسط بانک صنعت و معدن تامین اعتبار شده است.
    موضوع فعالیت شرکت آسا سنگ ، تولید انواع سنگ تایل و اسلب مارابل بوده و این شرکت تاکنون از مبلغ 45 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت ریالی و حدود4 میلیون یورو تسهیلات سرمایه ثابت ارزی بانک استفاده کرده است .
    حسین عسکری در ادامه بازدید های خود از طرح های استان لرستان از یخچال سازی لرستان نیز بازدید کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی