عصر بازار

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش خبرداد

خرید ۵ هزار بیمه نامه ازدواج در کشور

عصر اعتبار- معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از برگزاری بزرگترین جشنواره جوانان در سال ۹۵ خبر داد و گفت: جشنواره «ایران جوان» ۴ خرداد ماه افتتاح می‌شود.

خرید ۵ هزار بیمه نامه ازدواج در کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از صنعت بیمه ،محمدرضا رستمی در مورد سرانجام بیمه ازدواج، گفت: معاونت ساماندهی امور جوانان وظیفه برنامه ریزی در حوزه جوانان را دارد و مسئله اطلاع رسانی بر عهده ما نیست، بدون انجام تبلیغات تاکنون در کشور 5 هزار بیمه نامه ازدواج خریداری شده است اما متاسفانه در جامعه ایرانی فرهنگ بیمه چندان نهادینه نشده است. در این شرایط صدا و سیما و وزارت آموزش و پرورش می‌توانند نقش مهمی در زمینه فرهنگ‌سازی در حوزه بیمه داشته باشند.

    رستمی همچنین از رونمایی بیمه تحصیل و بیمه فراغت خبر داد و گفت: این بیمه‌ها با مشارکت بیمه ایران راه‌اندازی می‌شوند.

    معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در خصوص برگزاری جشنواره «ایران جوان» که افتتاح آن بعد از هفته جوان خواهد بود، گفت: افتتاحیه این جشنواره سه‌شنبه 4 خردادماه در هتل هما برپا می‌شود. این جشنواره به مدت 7 ماه (از ابتدای خرداد تا پایان آذر) ادامه خواهد داشت.

    وی با اشاره به محورهای جشنواره ایران جوان گفت: برگزاری نمایشگاه هنری چند رسانه‌ای جوانان، جشنواره هنری جوانان (ویدیو آرت، هنرهای مفهومی و هنرهای مرتبط با شبکه‌های اجتماعی ) از جمله این برنامه‌هاست. در سراسر کشور در این زمینه فراخوان داده می‌شود.

    معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: سومین بخش جشنواره ایران جوان برگزاری نمایشگاه کالا و خدمات جوانان است. علاوه بر آن منشور پیمان جوانمردان امضا می‌شود. مسیر موفقیت از دیگر بخش‌های جشنواره ایران جوان است و قصد داریم افراد نامداری که در سطح جهان موفق به کسب افتخاراتی شده‌اند در این همایش حضور یابند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی