عصر بازار

مدیر کمیته امداد چادگان خبر داد:

پرداخت ۱۰۷ مورد کمک هزینه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد چادگان

عصر اعتبار- مدیر کمیته امداد شهرستان چادگان گفت: سال گذشته بالغ بر ۲ میلیارد ریال جهت خرید ۱۰۷ مورد جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت شهرستان چادگان پرداخت شده است.

پرداخت ۱۰۷ مورد کمک هزینه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد چادگان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، حمیدرضا طاهری اظهار کرد:حمایت‌های کمیته امداد از تهیه جهیزیه به منظور ترویج سنت حسنه ازدواج و نیز تحکیم بنیان خانواده است که در این راستا کمک‌های مراکز خیریه و کمک‌های مردمی برای تهیه جهیزیه همکاری داشتند.

    وی افزود: سال گذشته 107 مورد باهزینه‌ای بالغ بر 2 میلیارد ریال جهت خرید جهیزیه به نوعوسان تحت حمایت شهرستان چادگان پرداخت شده است.

    مدیر کمیته امداد شهرستان چادگان گفت: برای 11 نفر از زنانی که سرپرست خانواده بودند و قصد ازدواج مجدد داشتند نیز کمک هزینه خرید جهیزیه پرداخت شده است و همچنین 128 نفر از پسران تحت پوشش این کمیته نیز موفق شدند هدیه ازدواج دریافت کنند.

    وی عنوان کرد: کمیته امداد چادگان برای نوعروسان کلاس‌های آموزشی در قالب مسائل دینی، تربیت صحیح فرزندان، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مسائل بهداشتی برگزار کرده است.

    طاهری تصریح کرد: ازدواج آسان را باید در بین جوانان فراهم کرد و مسائلی که باعث عدم ازدواج می‌شود را در جامعه فرهنگ‌سازی کرد؛ همچنین باید والدین را برای فراهم کردند ازدواج جوانان تشویق کرد تا زندگی جوانان سازماندهی شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی