عصر بازار

مدیریت شعب بانک ایران زمین استان خوزستان:

تنها عنصر بی رقیب و غیر قابل کپی برداری، نیروی انسانی کارآمد است

عصر اعتبار- مدیریت شعب استان خوزستان نیروی انسانی را مهمترین تکیه‌گاه سازمانی دانست و گفت: تنها عنصر بی رقیب و غیر قابل کپی برداری، نیروی انسانی کارآمد است.

تنها عنصر بی رقیب و غیر قابل کپی برداری، نیروی انسانی کارآمد است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، منصور کریمیان مدیر شعب استان خوزستان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری همایش سراسری مدیران در خصوص اهمیت مشتری مداری در حاشیه این مراسم گفت: همه ما قبول داریم که اساس کار بانکها مشتری مداری است و بانکها برای توفیق و دستیابی به اهداف خود لازم است مشتری مداری را زیربنای تمام فعالیتهای خود قرار دهند و این اصل باید در تمام ارکان بانک مورد توجه قرار گیرد.

    کریمیان در ادامه نحوه دستیابی به مشتری مداری مطلوب را این چنین تشریح کرد: هیچ سازمانی بدون تعهد و تلاش کارکنان خود نمی تواند موفق گردد و تعهد و تلاش در کارکنان بوجود نمی آید مگر با اهمیت به نیازهای آنها و انگیزه بخشی به کارکنان.

    وی در مورد اهمیت آموزش در ارتقاء سطح کارکنان اظهار داشت: در قسمت آموزش و به جهت آینده نگری و پرورش نیروهای کارآمد می‌توان تعدادی از نیروهای جوان، تحصیل کرده و باهوش از طریق آزمون و مصاحبه انتخاب شوند و جهت آموزش و تحقیق به کشورهایی که در بانکداری موفق عمل کردند اعزام شوند.

    این مدیر استانی افزود: باید سعی شود با دانشگاه های تراز اول ارتباط بگیریم تا بتوانیم طرح‌هایی را از جانب آنها دریافت و در سازمان خود اجرایی کنیم.

    وی در پایان سایر پیشنهادهای خود را در حوزه آموزش را این چنین مطرح کرد: لازم است آموزش مجازی به منظور ارتقاء سطح علمی کارمندان اجرا شود، نفرات برتر دوره های آموزشی هر استان تشویق شوند و پاداش بگیرند و اجرای دوره های آموزشی تکمیلی در فواصل معین برای مسئولین و کارمندان واحدها در رابطه با شغل آنها و مسائل روز برگزار شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی