عصر بازار

استاندار:

بنیاد برکت در طرح های اقتصادی استان کرمانشاه مشارکت می کند

عصر اعتبار- استاندار کرمانشاه اعلام کرد که بنیاد برکت در طرح های اقتصادی استان کرمانشاه مشارکت خواهد کرد.

بنیاد برکت در طرح های اقتصادی استان کرمانشاه مشارکت می کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از افکارنیوز، اسدالله رازانی صبح روز چهارشنبه پس از استفبال از رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان دقیق مبلغ مشارکت های اقتصادی بنیاد پس از برگزاری جلسه امروز در استانداری کرمانشاه مشخص می شود.
    وی اعلام کرد: امروز توافق ساخت هزار واحد مسکن روستایی در کرمانشاه با ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) منعقد خواهد شد.
    استاندار کرمانشاه ادامه داد: ساخت ١۰ مدرسه جدید نیز از دیگر اقداماتی است که این ستاد در سال ٩٥ در کرمانشاه انجام خواهد داد.
    رازانی عنوان کرد: اقدامات و خدمات ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) در استان کرمانشاه ارزنده و مهم هستند.
    وی گفت: بنیاد برکت تاکنون ٢٥ مدرسه با ٥۰ میلیارد ریال اعتبار در استان کرمانشاه احداث کرده و ١٧ مدرسه را نیز در دست بازسازی دارد.
    به گفته رازانی، بنیاد برکت همچنین اقدام های ارزشمندی در زمینه های درمانی، مخابراتی و محرومیت زدایی در کرمانشاه انجام داده است.
    بنیاد برکت تاکنون یک هزار و 516 میلیارد و 220 میلیون ریال برای بهبود وضعیت مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان کرمانشاه هزینه کرده است.
    مشارکت مالی در 17 طرح توانمند سازی اقتصادی در مناطق محروم این استان از جمله اقدام های بنیاد برکت است که بالغ بر یک هزار و 458 میلیارد ریال هزینه داشته است.
    این بنیاد همچنین 16 میلیارد و 700 میلیون ریال در طرح های هادی، جاده ای، بهداشتی، فرهنگی، باغبانی و ورزشی در روستای بان زرده (بابایادگار) هزینه کرده است.
    مدرسه سازی یکی از اقدام های گسترده بنیاد برکت در استان کرمانشاه بوده که بالغ بر 37 میلیارد و 490 میلیون ریال برای بنیاد برکت هزینه داشته و حاصل آن ساخت 21 مدرسه با 71 کلاس درس است.
    بنیاد برکت همچنین خدمات بیمه ای متنوعی را در برخی استان های کشور از جمله استان کرمانشاه در سال 92 آغاز کرد که حاصل آن پس از چند ماه از شروع فعالیت ها ارایه خدمات بیمه ای به یک هزار و 256 نفر در این استان بوده است.
    رییس ستاد اجرایی فرمان امام قرار است بعد از سفر به کامیاران و شرکت در جلسه استانداری کرمانشاه عصر امروز به استان ایلام سفر کند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی