عصر بازار

قائم مقام بانک انصار:

بانک‌ها هزینه مسائلی را می‌پردازند که به وظیفه ذاتی آن‌ها مربوط نیست

عصر اعتبار- فروتن، قائم‌مقام بانک انصار طی سخنانی در جمع مدیران بانک، به موقعیت بانک‌ها در افکارعمومی اشاره‌کرد و گفت: متأسفانه بانک‌ها هزینه مسائلی را می‌پردازند که به وظیفه ذاتی آن‌ها مربوط نیست. وی افزود: بنگاه‌های پولی وظایف مشخصی دارند و برخی از افراد و گروه ها درسطح عمومی کشور، به‌طورعمد یا سهو،با نسبت دادن انبوهی از نیازها به وظایف بانکها احساسات دیگران را برعلیه آن‌ها بر می انگیزانند.

بانک‌ها هزینه مسائلی را می‌پردازند که به وظیفه ذاتی آن‌ها مربوط نیست
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»،  فروتن درادامه ضمن اشاره به موضوع نرخ سود و تجهیز منابع گفت: امسال، نرخ سود بازهم به‌طورحتم کاهش می‌یابد و بانک انصار براساس سیاست تبعیت از مبادی قانونی خود را برای اجرای تصمیمات مربوط‌به آن آماده می کند. وی افزود: ما به‌دنبال طرح‌های تأمین و مصرف بهینه منابع خود هستیم که منابعی پایدار،مشتریانی وفادار و فعالیت‌هایی اساسی را میسر کند و ضمن دادن اطمینان به کار بانک به بهبود و توسعه اقتصادکشور نیز کمک  کند.

    قائم‌مقام مدیرعامل بانک انصار درپایان ضمن اشاره به شرایط حساس کشور پس از برجام، از توانمندسازی منابع انسانی، مدیریت کسب‌وکار رقابتی و استفاده از نرم‌افزارهای ایجادکننده مزیت‌رقابتی به‌عنوان سیاست‌های راهبردی درراستای رسیدن به اهداف بانک انصار یادکرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی