عصر بازار

پیام مدیرعامل به مناسبت فرارسیدن هفتمین سالگرد تاسیس بانک مشترک ایران - ونزوئلا

عصر اعتبار- فرارسیدن پنجم بهمن ماه، هفتمین سالگرد تاسیس بانک مشترک ایران – ونزوئلا را به سهامداران گرامی، اعضای محترم هیات مدیره، مدیران و کارکنان محترم بانک تبریک و شادباش گفته و از کلیه مشتریان گرامی جهت اعتماد آنها به این بانک تشکر و قدردانی می نمایم.

پیام مدیرعامل به مناسبت فرارسیدن هفتمین سالگرد تاسیس بانک مشترک ایران - ونزوئلا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، تفاهم نامه تاسیس این بانک در شهریور ماه سال 1383 میان دولتین ایران و ونزوئلا منعقد گردید و بانک در سال 1388 رسماً افتتاح شد. امروز پس از گذشت هفت سال از آغاز فعالیت بانک، افتخار داریم اعلام نمائیم بانک مشترک ایران – ونزوئلا علی‌رغم عمر اندک آن، با چابکی در صنعت بانکداری و با رویکردی بین المللی در حال پیشرفت و گسترش فعالیتهای عملیاتی خود به تمامی نقاط جهان است.

    مفتخریم که در سال گذشته، این بانک با اجرای تمامی بسترهای مناسب حوزه خدمات بانکداری الکترونیک موفق شد تمامی خدمات مورد نیاز مشتریان خود را پوشش داده و همواره در مسیر تعالی سازمانی خود توجه به اصل مشتری مداری را سرلوحه امور خویش قرار داده است. همچنین مفتخریم تا بگوییم، این بانک علیرغم سرمایه اندک و با دارا بودن یک شعبه، با وجود پرسنل توانمند موفق شده در حوزه سود آوری و فقدان مطالبات معوق و پیشرو بودن در اجرای استانداردهای بین المللی مالی IFRS جزء بانکهای سرآمد کشور محسوب شود و امید دارد، با سرآغاز برجام و شروع مجدد و گسترش فعالیتهای بین المللی کشور عزیزمان ایران، این بانک بتواند در راستای پیشرفت و توسعه خود و مطابق اساسنامه آن، بانک مشترک ایران–ونزوئلا را از بانکی دوملیتی به بانکی چند ملیتی تبدیل نماید و این مهم هم با تلاش و کوشش خستگی ناپذیر شما همکاران عزیز و گرامی انشاالله میسر خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی