عصر بازار

پیام مدیرعامل بانک مشترک ایران و ونزوئلا به مناسبت انتخابات اردیبهشت ۹۶

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک مشترک ایران و ونزوئلا انتخابات شکوهمند را تبریک گفت.

پیام مدیرعامل بانک مشترک ایران و ونزوئلا به مناسبت انتخابات اردیبهشت ۹۶
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»،  متن این پیام به شرح زیر می باشد.

    بسم الله الرحمن الرحیم

    تاریخ غرورآفرین انقلاب اسلامی بار دیگر ورق خورد و ملت بزرگ و حماسه‌ساز ایران با عزمی راسخ و استوار در روز بیست و نهم اردیبهشت ماه نود و شش، انتخابات شکوهمند دیگری را برای انتخاب رئیس جمهور و نمایندگان خود در شوراهای اسلامی شهر و روستا، در تاریخ ایران به ثبت رساندند.

    اکنون که ملت شریف و غیور ایران با بهره گیری از شور و شعور انقلابی خود و با استعانت از درگاه خداوند متعال و در سایه‌سار توجهات حضرت ولی عصر(عج)، بار دیگر حضوری حداکثری و چشمگیر را در عرصه سیاسی و انقلابی رقم زدند، بدینوسیله همت بلندشان را درود و سپاس گفته و حماسه تاریخ‌ساز آنها را در حمایت از آرمان‌های پاک بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری را صمیمانه ارج می نهیم و این انتخاب گوارا و با حلاوت را به جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر حسن روحانی منتخب محترم ملت تبریک عرض می نماییم.

    بی شک حضور حماسی مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، آغازگر فصل جدیدی از همدلی، خردگرایی و اخلاق مداری در سایه عقلانیت و اعتدال است. امیدواریم دولت آینده بتواند با بهره گیری از موفقیت و موقعیت کسب شده، فردایی بهتر برای ایران عزیز محقق نماید. انشاءالله

    داود بنایی

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی