عصر بازار

دیدار صمیمانه کارکنان بانک مشترک ایران–ونزوئلا با مدیرعامل محترم

عصر اعتبار- جشن هفتمین سالگرد تاسیس بانک مشترک ایران-ونزوئلا با حضور مدیرعامل محترم، اعضای هیات مدیره، مدیران و کارکنان در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی در روز سه‌شنبه مورخ ۵/۱۱/۹۵ برگزار گردید.

دیدار صمیمانه کارکنان بانک مشترک ایران–ونزوئلا با مدیرعامل محترم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این مراسم مدیرعامل محترم بانک ضمن تبریک و شادباش به مناسبت هفتمین سالگرد تاسیس بانک مشترک استراتژی فعلی و آتی و سایر موارد به شرح زیر را بیان نمودند.

    استراتژی اصلی بانک مشترک در مقطع کنونی، ارائه خدمات بانکی متناسب با انتظارات، توقعات و خواسته‌های مشتریان معزز بانک به خصوص در حوزه بانکداری بین‌المللی، با بهره‌گیری از آخرین خدمات بانکداری نوین است. بر اساس همین استراتژی، تمامی همکاران در تمامی رده‌های سازمانی صف و ستاد، با تکیه بر دانش و تجربه در جهت دستیابی به این اهداف می‌بایست منسجم و چابک عمل ‌کنند. در همین راستا سیستم سوئیفت بانک مشترک ایران-ونزوئلا همانند کلیه بانکهای داخلی کشور به‌روزرسانی شده و قادر به ارائه خدمات گسترده بانکی می‌باشد.

    همچنین به منظور موفقیت در عرصه بانکداری و خلق ارزش پایدار برای تمامی ذی‌نفعان، بانک مشترک با تکیه بر داشته‌‏های ارزشمند خود به اجرای برنامه استراتژیک در راستای اهداف اساسی خود همت گمارده است و در این رهگذر، در تلاش است جایگاه خود را در صنعت بانکداری ارتقا بخشد. این مهم تنها در سایه همفکری، همکاری و پیاده‌سازی تفکر در عمل حاصل می‌شود و نتایج ارزشمندی را برای سازمان رقم می‌زند.

    جناب آقای بنایی در پایان جلسه، بیان نمودند با همدلی و وفاق سازمانی، پرتوان‌تر و مصمم‌تر از گذشته در ایفای وظایف و مسئولیت‌های سازمانی و حرفه‌ای‌ خود که همانا برنامه‌ریزی برای حفظ سود تمامی ذینفعان اعم از کارکنان، سهامداران و مشتریان است، حرکت نموده و تلاش خواهیم کرد در به حرکت درآوردن چرخ‌های اقتصادی کشور نقش موثرتری ایفا کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی