عصر بازار

رئیس پلیس فتا استان کرمان خبر داد:

عامل برداشت اینترنتی از حساب شهروند کرمانی یک زن بود

عصر اعتبار- رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: شخصی که اقدام به خرید لوازم منزل خود از طریق حساب بانکی دیگر شهروندان می‌نمود توسط این پلیس دستگیر شد.

عامل برداشت اینترنتی از حساب شهروند کرمانی یک زن بود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ ستاد امین یادگار نژاد در این خصوص تصریح کرد: شخصی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس اعلام کرد که از حساب بانکیش مبلغی بالغ بر 40 میلیون ریال برداشت شده است که رسیدگی به پرونده با موضوع برداشت غیر مجاز از حساب بانکی در دستور کار کارگاهان این پلیس قرار گرفت.

    وی  در خصوص برداشت غیر مجاز بانکی صورت گرفته افزود: پس از بررسی فنی توسط کارشناسان این پلیس مشخص گردید که مبالغ برداشت شده صرف خرید لوازم منزل شده است.

    این مقام ارشد انتظامی گفت: در ادامه رسیدگی به این پرونده با  انجام اقدامات فنی موفق به شناسائی متهم به هویت خانم م.الف به آدرس کرمان شده که پس از احضار نامبرده و مواجهه وی با مستندات پرونده به بزه انتسابی اعتراف نمود که با سرقت کارت شاکی در زمان خرید از یکی از فروشگاه‌ها و فعال سازی رمز دوم آن اقدام به خرید اینترنتی نمودم که پرونده در معیت متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال شد.

    وی ادامه داد: تغییر دوره‌ای رمز بانکی یک ضرورت است که متاسفانه بسیاری از شهروندان فراموش می‌کنند ضمن آن‌که در خریدهای خود برای پرداخت مبلغ خرید کارت را در اختیار فروشندگان گذاشته و رمز آن را نیز اعلام می‌نمایند.

    سرهنگ یادگار نژاد تاکید‌کرد: به هیچ عنوان برای پرداخت مبلغ خرید کارت را در اختیار فروشندگان نگذارید و حتما خود رمز بانکی را وارد نمائید.

    رئیس پلیس فتا کرمان  در پایان از شهروندان محترم خواست کارت و اطلاعات بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید و در صورت اجبار سریعا بعد از دریافت کارت حتما رمز اول و دوم آن را تغییر دهید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی