عصر بازار

رییس خزانه معین یزد خبر داد؛

الکترونیکی شدن خزانه و حذف چک در مراودات مالی دستگاه‌های اجرایی یزد

عصر اعتبار- معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی و رییس خزانه معین استان یزد با اشاره به انجام زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی سامانه خزانه‌داری الکترونیکی(بنک‌لت) در استان، گفت: با راه‌اندازی این سامانه صدور چک در مراودات مالی دستگاه‌های اجرایی استان حذف می‌شود .

الکترونیکی شدن خزانه و حذف چک در مراودات مالی دستگاه‌های اجرایی یزد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، سعید نورایمانی افزود: کار نصب و راه‌اندازی این سامانه هفته آینده با حضور کارشناسان فنی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و خزانه کل کشور در یزد انجام خواهد شد.

    وی تصریح کرد: با راه‌اندازی سیستم یاد شده، تمام دریافت‌ها و پرداخت‌های ادارات دولتی الکترونیکی شده و از طریق این سامانه انجام خواهد شد .

    وی شفافیت، سرعت، دقت و نظارت بهتر در انجام فعالیت‌های مالی را از مزایای خزانه‌داری الکترونیکی عنوان و اظهار کرد: زیرساخت‌های لازم برای این کار در استان فراهم شده است .

    رییس خزانه معین استان، حذف حساب‌های مازاد در دستگاه‌های اجرایی را از جمله اقداماتی برشمرد که در راستای انجام خزانه‌داری الکترونیکی در استان انجام شده است .

    در دو سال گذشته اقدامات موثری برای سرعت بخشیدن به فعالیت‌های مالی و شفافیت در عملکرد این بخش در استان یزد انجام شده است و مسئولان و متولیان امر تلاش دارند تا خدمات مالی به بهترین شکل ارائه شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی