عصر بازار

رویکرد جدید بانک مهر ایران باعث برداشتن گام های موثر مدیریت شعب استان خوزستان شد

عصر اعتبار- با توجه به رویکرد جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران و ابلاغ سیاست های اعتباری سال ۱۳۹۶، مدیریت شعب استان خوزستان توانست گام های خوب و موثری در مسیر اهداف تعیین شده، بردارد .

رویکرد جدید بانک مهر ایران باعث برداشتن گام های موثر مدیریت شعب استان خوزستان شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» ، سیاوش توحیدی مدیر شعب استان خوزستان با اشاره به عملکرد شعب طی 4 ماه ابتدای سال جاری بیان داشت: نظر به اینکه یکی از اصلی ترین اهداف بانک جذب منابع پایدار قرض الحسنه مردمی و تخصیص مناسب این منابع در میان نیازمندان جامعه می باشد؛ همچنین نظر به ابلاغ سیاست های اعتباری جدید در سال 1396 و اهتمام بانک مبنی بر ورود به عرصه های نوین بانکی، خصوصاً بانکداری اجتماعی، مدیریت شعب استان خوزستان در چهار ماهه نخست سال توانست ضمن تلاش برای تحقق اهداف تعیین شده امکاناتی را در خصوص حرکت در عرصه های جدید بانکی و بانکداری نوین مهیا نماید.
    وی افزود: امروزه مجموعه هایی موفق و پیشرو هستند که از دانش و اطلاعات کافی برخوردار باشند؛ بر مبنای همین موضوع مدیریت شعب استان خوزستان تلاش نمود تا در چهار ماهه نخست سال علیرغم تمامی کمی ها و کاستی ها، کلاس ها ی آموزش ضمن خدمت مناسبی را با رویکرد جدید بانک برای پرسنل برگزار نماید که به لطف خدا در این دوره ها تقریباً تمامی همکاران استان حضور داشتند و برگزاری این کلاس ها در تقویت پایه علمی و بالا بردن اطلاعات بانکی آنها نقش بسیار موثری داشت .
    توحیدی ادامه داد: علاوه بر برگزاری کلاس های مذکور در جلسات ماهانه که به صورت مرتب برای روسای شعب استان برگزار می گردد جدیدترین موضوعات بانک مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
    وی در خصوص کاهش مطالبات مدیریت شعب استان خوزستان در چهار ماهه نخست سال 1396، تصریح کرد: با برگزاری چندین جلسه در فواصل زمانی ماهانه با شعب، نسبت به کنترل و کاهش مطالبات اقداماتی انجام شده که با توجه به تجربه سنوات قبل، امید آن می روند شاهد کاهش مطالبات استان در آینده نزدیک باشیم.
    مدیر شعب استان خوزستان گفت: همچنین نظر به توسعه روز افزون تکنولوژی های نوین بانکی و فراگیری آن در سطح جامعه و از آنجایی که امروزه بانکی موفق می باشد که بتواند از این ابزار به نحو شایسته ای استفاده نماید و با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در سیستم بانکداری الکترونیکی بانک قرض الحسنه مهر ایران در تمامی زمینه ها اعم از اینترنت بانک، همراه بانک و ... مدیریت شعب استان خوزستان توانست با برنامه ریزی و رویکرد متفاوت در سال 1396 تمامی شعب استان را به سامانه بلوتوث هوشنمد مجهز و در سطح تعدادی از شعب نیز باجه بانکداری الکترونیکی را راه اندازی نماید که این اقدامات صورت گرفته با بازخورد مثبت مشتریان مواجه و باعث گردیده است که آمار مربوط به استفاده از این نوع خدمات در میان مراجعین بانک افزایش یابد .
    وی خاطرنشان ساخت: با توجه به رویکرد ورود بانک به عرصه بانکداری اجتماعی، مدیریت شعب استان خوزستان توانست با رایزنی های صورت گرفته با مجموعه ها و نهاد های هدف، و همچنین هماهنگی های بعمل آمده میان تمامی پرسنل با ورود به این عرصه بخشی از مسئولیت های اجتماعی بانک را در این زمینه پوشش دهد که می توان بعنوان نمونه به اجرای موفق طرح بسته حمایتی خیرین و همچنین فعالیت در راستای توسعه طرح هایی همانند رویش باور، پیوند مهر و ... اشاره نمود .
    توحیدی اظهارداشت: علاوه بر موارد ذکر شده، مدیریت شعب استان خوزستان ضمن تعاملات و رایزنی های صورت گرفته با اداره کل آموزش و پرورش، موفق شد تا حساب صندوق وام ضروری کارکنان این اداره را در تمام نواحی و مناطق استان نزد شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران افتتاح نماید.
    وی اضافه کرد: تکریم مشتریان و ارباب رجوع امروزه از مهم ترین اصول بانکداری نوین بحساب می آید و حفظ مشتری نیز به مراتب از جذب آن مهم تر می باشد، در این عرصه، با رایزنی ها و برگزاری جلسات متعدد با مشتریان ارزنده حقوقی در چهار ماهه نخست سال، موفق شدیم تا جهت تقویت منابع این دسته از مشتریان نیز تلاش هایی را انجام دهیم.
    مدیرشعب استان خوزستان ادامه داد: همچنین با تعریف بازارها و منابع جدید چندین جلسه بازاریابی را در سطوح مختلف برگزار نمودیم که این جلسات سبب انعقاد چندین تفاهم نامه همکاری گردید. در همین رابطه و برای بسط و گسترش تعاملات موثر بانک با مشتریان خود، مدیریت شعب استان خوزستان بعنوان دبیر کانون بانک هاو موسسات خصوصی توانست با برگزاری جلسه کمیسیون هماهنگی بانک ها و موسسات خصوصی استان ضمن بررسی مشکلات پیش روی سیستم بانکی کشور و استان خوزستان، با ایجاد تعاملات و هماهنگی های مناسبی که با سایر بانک ها و مجموعه های مرتبط برقرار نموده است نقش بسزایی در کاهش مشکلات بانک ها و موسسات ایفا نماید.
    در پایان شایان ذکر است، که با توجه به موضوعات مطرح شده، مدیریت شعب استان خوزستان ضمن برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت در جهت رسیدن به اهداف تعیین شده تلاش می نماید با بسیج تمامی امکانات و داشته ها، خصوصاً پرسنل جوان و کارآمد خود بتواند در سال 1396 به تمامی برنامه های مدون شده برای استان دست یابد که امید می رود با توجه به پیش بینی های صورت گرفته در پایان سال به این مهم دست یابیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی