عصر بازار

افزایش رضایت مشتریان با تطابق سبد محصولات بانکی

عصر اعتبار- رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: ارایه خدمات باکیفیت و طرح‌های تسهیلاتی متنوع و مطابق با نیازهای جامعه در شعب این بانک، رضایتمندی مشتریان را به همراه داشته است.

افزایش رضایت مشتریان با تطابق سبد محصولات بانکی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، محسن پدرام رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای نظارت بر نحوه ارایه خدمات بانکی به مشتریان و بررسی عملکرد مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی، طی سفری دو روزه از ساختمان سرپرستی و شعب استان بازدید کرد.

    در این سفر، از دوایر مختلف ساختمان سرپرستی و برخی شعب استان بازدید به عمل آمد و ضمن بررسی عملکرد و ارزیابی فعالیت های صورت گرفته رهنمودهای لازم به منظور ارتقاء کیفی و کمی شعب ارایه شد.

    پدرام در این بازدیدها بر نقش روابط عمومی و بازاریابی در جذب بازارهای جدید، راه اندازی سامانه اموال، انبار و آموزش، کنترل اسناد انتظامی، اهمیت فناوری اطلاعات در بانکداری نوین و لزوم کنترل مصارف و کاهش مطالبات تاکید کرد.

    رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با تاکید بر کیفیت خدمات بانکی افزود: چنانچه خدمتی انتظارات مشتری را برآورده سازد، دارای کیفیت و باعث رضایت مشتریان است و با توجه به اهمیت جایگاه مشتری مداری در بانک باید کیفیت خدمات و تکریم ارباب رجوع به نحو مطلوب در دستور کار قرار گیرد.

    شایان ذکر است، نجدی مدیر امور استان ها و فرجی مهماندار رییس اداره کل توسعه سرمایه انسانی و بازرس ویژه مدیرعامل نیز در این سفر حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی