عصر بازار

برگزاری مراسم معارفه مدیرجدید شعب استان لرستان

عصر اعتبار-مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب استان لرستان با حضور حسن تلیکانی عضو هیات مدیره و نجدی مدیر امور استان ها بانک قرض الحسنه مهرایران در محل ساختمان مدیریت این استان برگزار شد.

برگزاری مراسم معارفه مدیرجدید شعب استان لرستان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این مراسم، نوراله نظریان بعنوان مدیر جدید شعب استان لرستان معرفی و از زحمات مرتضی بهاروند مدیریت سابق تشکر و قدرانی بعمل آمد.

    تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در این مراسم از زحمات و خدمات مدیریت سابق استان قدردانی نمود و از تمامی پرسنل صف و ستاد خواست تا با همراهی و همدلی و حرکت در چهارچوب سیاست های بانک برای دستیابی به اهداف ترسیمی در فرصت باقی مانده از سال به مدیر جدید استان کمک کنند.
    در ادامه، نجدی مدیر امور استان ها نیز از اقدامات صورت گرفته برای اجرای کامل سیاست های اعتباری در استان تقدیر نمود و از همکاران خواست تا تمامی تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب تر به مشتریان به کار گیرند.
    در پایان، با اعطای حکمی از سوی مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران، نوراله نظریان بعنوان مدیر جدید شعب استان لرستان منصوب شد.
    در بخشی از متن این حکم آمده است:
    نظر به تعهد، تخصص و شایستگی، جنابعالی به عنوان سرپرست شعب استان لرستان بانک قرض الحسنه مهر ایران منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت خطیر بانک در اجرای بانکداری اسلامی را بر پایه قوانین، سیاست‌ها، و برنامه‌های مصوب به انجام رسانید. بایسته است با پیروی از آموزه‌‌های اسلامی و مبانی علمی نقشی شایسته در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا ء نمایید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی