عصر بازار

ادامه مهر ورزی بانک قرض الحسنه مهر ایران:

توزیع ۴ هزار بسته آموزشی و ورزشی میان دانش آموزان مدارس سیستان و بلوچستان

عصر اعتبار- ۴ هزار بسته آموزشی و ورزشی از ۳۳ هزار بسته اختصاص یافته به مدارس شبانه روزی با اولویت مناطق محروم در تفاهم نامه فی ما بین بانک قرض الحسنه مهر ایران و معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

توزیع ۴ هزار بسته آموزشی و ورزشی میان دانش آموزان مدارس سیستان و بلوچستان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، بیش از 4 هزار بسته آموزشی و ورزشی شامل کیف و کوله، گرم کن و کفش ورزشی، لوازم التحریر و ... در میان دانش آموزان مقطع متوسطه مدارس شبانه روزی 17 شهرستان استان سیستان و بلوچستان توزیع گردید.

    این اقلام در 27 مدرسه دخترانه و پسرانه دوره اول تا سوم متوسطه در شهرستان های زهک، هیرمند، بنجار، نیمروز، هامون، خاش، سراوان، سیب و سوران، بم پشت، سرباز، راسک، دلگان، بزمان، فنوج، نیک شهر، دشتیاری و بنت به دانش آموزان مستعد و نیازمند اختصاص یافت.
    مسعود مسعودی مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان سیستان و بلوچستان در این رابطه بیان داشت: این بانک در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی، شناسایی دانش آموزان مستعد، تقویت عدالت تحصیلی و نهادینه کردن فرهنگ قرض الحسنه با همکاری آموزش و پرورش این طرح را با محوریت استعدادیابی و هدایت تحصیلی دانش آموزان اجرا نموده است.
    وی گفت: توجه به مقوله آموزش با هدف پرورش و بالفعل نمودن استعدادهای درونی و بالقوه دانش آموزان امری مهم و وظیفه ای عمومی می باشد و بانک قرض الحسنه مهرایران با هدف گسترش بیش از پیش عدالت تحصیلی، بخشی از بودجه تبلیغاتی خود را به این امر مهم اختصاص داده است.
    مسعودی تصریح کرد: عدالت آموزشی مانند عدالت اجتماعی جزء مطالبات و درخواست‌های مردم به ویژه در استانی به بزرگی و پهناوری سیستان و بلوچستان است و بانک قرض الحسنه مهرایران با توزیع بیش از 33 هزار بسته آموزشی، بهداشتی و ورزشی به ارزش 15 میلیارد ریال و همچنین مشارکت در بازسازی مدارس مناطق زلزله زده استان های غربی کشور، گامهای موثری را در این راستا برداشته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی