عصر بازار

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران:

تحلیل بازار، شناخت رقبا و دید فرامنطقه ای از ارکان اصلی کسب موفقیت شعب

عصر اعتبار- امامی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در سفر به استان مرکزی ضمن بازدید از شعب شهر اراک و بررسی عملکرد آنان در حوزه های مختلف، گفت: تحلیل بازار، شناخت رقبا و دید فرامنطقه ای از ارکان اصلی کسب موفقیت شعب است و کارکنان باید برای تقویت بانکداری حرفه ای تلاش کنند.

تحلیل بازار، شناخت رقبا و دید فرامنطقه ای از ارکان اصلی کسب موفقیت شعب
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، امامی در جلسه ای با حضور روسای شعب و دوایر ستادی استان مرکزی بیان داشت: هدف از تشکیل کمیته راهبرد در شعب، تدوین برنامه عملیاتی برای دستیابی به اهداف تعیین شده است.
    وی اجرا و فعالیت میدانی در زمینه دستیابی به اهداف راهبردی را وظیفه کمیته بازاریابی دانست و افزود: شعب در قالب کمیته بازاریابی با رایزنی های منطقه ای و فرامنطقه ای زمینه اجرای درست اهداف کمیته راهبرد را فراهم کنند.
    عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران ادامه داد: در کمیته راهبرد، شناخت و تجزیه و تحلیل بازار، شناخت رقبا، پیش بینی نقدینگی، شناخت ظرفیت های منطقه ای و استانی، هدف گذاری با توجه به رشد نقدینگی و تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات پیرامون مطرح می باشد.
    وی خاطرنشان کرد: تجزیه و تحلیل فضای مجازی به عنوان یکی از ابزارهای جدید کسب و کار بسیار حائز اهمیت است و این موضوع باید در کمیته های راهبرد مورد بررسی قرار گیرد.
    امامی با اشاره به تفاهم نامه های منعقد شده با سازمان های ذیربط در زمینه توسعه خدمات الکترونیک گفت: در آینده ای نزدیک شاهد یک انقلاب عظیم در زمینه توسعه خدمات الکترونیکی در بانک خواهیم بود که بانک قرض الحسنه مهر ایران را به عنوان یکی از بانک های برتر در این زمینه تبدیل خواهد کرد.
    عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران با اشاره به اهداف «طرح تلاش» گفت: هدف نهایی در طرح تلاش یک و دو بهبود جایگاه استان ها از حیث افزایش منابع در کنار تخصیص بهینه مصارف، کنترل مطالبات و افزایش خدمات بانکداری نوین است که در نهایت می تواند موجبات افزایش رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی