عصر بازار

بازار ارز در تب و تاب فروش دینار؛

روند کاهشی قیمت سکه ادامه دارد

عصر اعتبار- امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و سکه طرح جدید چهار میلیون و ۳۷۰ هزار تومان معامله شد.

روند کاهشی قیمت سکه ادامه دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون و 150 هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و 370 هزار تومان معامله شد.

    در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی 2 میلیون و 150 هزار تومان، ربع سکه‌1 میلیون 180 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 676 هزار تومان فروخته شد. هر گرم طلای 18 عیار 414 هزار و 600 تومان است.

    طبق گزارش های میدانی از بازار ارز، به مناسبت  فرا رسیدن مراسم بزرگ پیاده روی اربعین حسینی در جهت معامله  دینار تلاش می‌کند و نکته قابل توجه  افزایش تعداد دلال اینبار در جهت سود این ارز است.

    یکی از این صرافان گفت: صرافی ها دینار را به مبلغ 12 تا 13 تومان معامله می‌کنند اما دلال‌ها سعی دارند این رقم را به  15 تا 16 تومان برسانند و ما توصیه می‌کنیم تا زائران اربعین حسینی برای تهیه دینار به صرافی های مجاز مراجعه کنند.

    تعداد حضور دلال ها در بازار ارز به جهت هشدارهای جدی نیروی انتظامی و دستگیری تعداد زیادی از آنها به علت اخلال در امر بازار ارز، کاهش یافته است و امیدواریم که این دستگاه های نظارتی به همین منوال به نظارت های خود ادامه دهد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی