عصر بازار

عامل درگیری با مسئول بانک در آمل بازداشت شد

عصر اعتبار- فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری فردی که به علت مشکلات مالی با ریختن روغن ترمز داغ روی دستان مسئول یک بانک او را مصدوم کرده بود، خبر داد.

عامل درگیری با مسئول بانک در آمل بازداشت شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» به نقل از ایرنا ، سرهنگ  نعمت الله آزادی در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع درگیری منجر به جرح در یکی از بانک‌های شهرستان آمل، بلافاصله ماموران انتظامی این فرماندهی به محل اعزام شدند.

    فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: برابر بررسی ها، مردی 63 ساله به علت مشکلات مالی با یکی از مسئولان این بانک درگیر شد و با ریختن روغن ترمز داغ روی دستان وی، او را مصدوم و از محل متواری شد .

    سرهنگ آزادی خاطر نشان کرد: با حضور عوامل امدادی، مصدوم این حادثه به بیمارستان منتقل و اقدام‌های اطلاعاتی برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز شد .

    وی اظهار داشت: با بررسی های همه جانبه متهم به درگیری و مصدومیت مسئول بانک شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

    شهرستان آمل با بیش از 400 هزار نفر سومین شهرستان پر جمعیت استان مازندران است. این شهرستان حدود 40 درصد از تولیدات صنعتی استان را در اختیار دارد.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی