عصر بازار

در دهمین جشنواره ملی بهره‌وری

«طرح تحرک» بیمه کوثر رتبه برتر کشوری را به‌دست آورد

عصر اعتبار- جایزه مسابقه ملی تجربه‌های موفق ارتقای عملکرد و بهره‌وری در دهمین جشنواره ملی بهره‌وری به مدل طرح تحرک بیمه کوثر و پروژه شرکت‌هایی از جمله مپنا و صنایع روی و سرب ایران اهدا شد.

«طرح تحرک» بیمه کوثر رتبه برتر کشوری را به‌دست آورد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مرکز ملی بهره‌وری با هدف به اشتراک‌گذاری تجربه‌های موفق در بین مدیران بنگاه‌های اقتصادی، مسابقه‌ای را با استانداردهای جهانی پایه‌گذاری کرد که در این مسابقه، طرح تحول و حرکت راهبردی بیمه کوثر (طرح تحرک)، رتبه برتر را در میان پروژه‌های شرکت‌های سراسر کشور از آن خود کرد.
    ابوالفضل آقادادی گفت: در این مسابقه، هر شرکت پروژه‌هایی مثل افزایش بهره‌وری کارکنان و غیره را که با هدف ارتقای عملکرد در حوزه‌های مختلف و با استفاده از ابزارهای مدیریتی در سازمان خود انجام داده است، در فرم‌های مخصوص مستند و برای دبیرخانه جشنواره بهره‌وری ارسال کرد و هر پروژه نیز توسط حداقل 200 داور در همان صنعت بررسی و ارزیابی شد.
    وی افزود: طرح تحول و حرکت راهبردی بیمه کوثر (طرح تحرک) بر اساس رای داوران و تایید کمیته علمی جشنواره ملی بهره‌وری، حایز رتبه برتر کشوری و دریافت لوح تقدیر از این جشنواره شد.
    گفتنی‌ است؛ مراسم اختتامیه دهمین جشنواره ملی بهره‌وری و تقدیر از برترین‌های دهمین دوره مسابقه‌های ملی تجربه‌های موفق، بهینه‌کاوی، توان اجرا و بهترین محل برای کار در تاریخ 25 آذر ماه برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی