عصر بازار

برگزاری ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه

عصر اعتبار- ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد فناوری اطلاعات در صنعت بیمه ۲۹/۱۰/۹۸ برگزار می‌شود.

برگزاری ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این همایش باحضور جمعی از مدیران عامل، معاونان و مدیران شرکت‌های بیمه و پژوهشکده بیمه و نیز جمعی از مدیران سازمان تامین‌اجتماعی و مجموعه‌های تابعه آن و فعالان عرصه اقتصادی، استادان و دانشجویان رشته‌های بیمه و مالی و مدیران، کارکنان و نمایندگان شرکت برپا می‌شود.
    در این همایش دبیر همایش، مدیرعامل بیمه کوثر، مدیرعامل و جانشین سازمان تامین اجتماعی، رییس‌ پژوهشکده بیمه، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه‌کوثر و نیز صاحب‌نظران و استادان برجسته سخنرانی می‌کنند.
    همچنین مقالات «تاثیر مدیریت ریسک جامع  بر مزیت رقابتی با در نظر گرفتن نقش تعدیل‌گری زیرساخت و استراتژی فناوری اطلاعات»-مطالعه موردی: شعب بیمه ایران در شهر تهران (مهدی یوسفی، ساناز ترابی)؛ «به‌کارگیری تکنیک‌های سنجش ‌از دور در مدیریت ریسک بیمه‌های کشاورزی» (هادی شمس اسفندآبادی، دکتر محسن قمری اصل) و «بررسی میزان تاثیر مولفه‌های نوآوری بازخدماتی، به‌منظور پیاده‌سازی آن در صنعت بیمه» - مطالعه موردی شرکت بیمه ملت (محسن بزرگ‌زاده خالدآبادی -نجمه ملائی-اسماعیل بحیرائی-علی شهبازی) در این همایش برگزیده شده است.
    در مراسم اختتامیه همایش از نویسندگان مقالات منتخب تقدیر به‌عمل می‌آید و به‌رسم یادبود تندیس همایش، لوح تقدیر و هدایایی به آن‌ها اهدا می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی