عصر بازار

استخدام ۱۵ هزار کارمند در آمازون کانادا

عصر اعتبار- شرکت آمازون کانادا پاییز امسال در راستای برنامه های توسعه خود ۱۵ هزار کارمند جدید برای بخش انبار و توزیع در سراسر این کشور استخدام می کند.

استخدام ۱۵ هزار کارمند در آمازون کانادا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، این غول تجارت الکترونیکی اعلام کرد دستمزد پایه برای کارمندان ساعتی خط مقدم خود در کانادا را به ساعتی 17 تا 21.5 دلار در ساعت افزایش می دهد که بالاتر از حدود 16 دلار فعلی است. همچنین کارمندان فعلی 1.60 تا 2.20 دلار در ساعت بیشتر دریافت خواهند کرد که این افزایش حقوق بلافاصله و صرفنظر از مدت زمانی که آنها در این شرکت مشغول به کار شده اند، اجرایی می شود.

    سومگا کوما، مدیر فعالیتهای انجام سفارشات مشتری در آمازون کانادا در مصاحبه ای گفت: ما به سرعت در این کشور رشد می کنیم. کسب و کار ما توسعه زیادی پیدا کرده و ما خواهان آن هستیم که همچنان به مشتریانمان متمرکز بمانیم و برای این منظور به استخدام و تعلیم استعدادها نیاز داریم.

    آمازون کانادا در حال حاضر 25 هزار کارمند تمام وقت و نیمه وقت در پنج ایالت این کشور دارد. این شرکت به دلیل همه گیری کووید 19 و رونق خرید آنلاین، رشد سریعی پیدا کرده است. آمازون اکنون 46 انبار و تاسیسات لجستیک و تحویل کالا در کانادا دارد در حالی که اواسط سال سال میلادی گذشته 30 مرکز داشت. انتظار می رود برنامه های رشد بیشتری تا پایان سال میلادی جاری اعلام شوند.

    برنامه های توسعه آمازون در حالی اعلام می شود که کمبود قابل توجه نیروی کار در بعضی از بخشهای اقتصاد وجود دارد. طبق آمار کانادا، این کشور در اوت 90 هزار و 200 شغل ایجاد کرد و نرخ بیکاری را به 7.1 درصد رساند که پایینترین سطح از زمان آغاز همه گیری در سال گذشته است.

    آمازون اوایل امسال اعلام کرد دستمزد کارمندان جدیدی که در آمریکا استخدام می کند را به ساعتی 17 دلار افزایش می دهد و به دنبال استخدام 75 هزار کارمند جدید در این کشور است. این شرکت اعلام کرده که به همه کارمندانش فارغ از سمت و موقعیت شغلی شان، دسترسی به خدمات پزشکی، دندان پزشکی و چشم پزشکی و همچنین برنامه های آموزش و تعلیم را عرضه می کند.

    بر اساس گزارش بلومبرگ، آمازون همچنین به کارمندان جدید و فعلی که گواهی واکسیناسیون کووید 19 ارائه دهند، 100 دلار پاداش می دهد. این شرکت با شیوع ویروس کرونا در چندین مرکز خود در دوران همه گیری روبرو شد با این حال واکسیناسیون را برای کارمندانش اجباری نکرده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو