عصر بازار

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت:

مبلغ وام‌ بانک قرض‌الحسنه رسالت افزایش یافت

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک قرض‌الحسنه رسالت از افزایش سقف پرداخت وام این بانک برای اشخاص حقیقی و حقوقی از امروز خبر داد.

مبلغ وام‌ بانک قرض‌الحسنه رسالت افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، محمدحسین حسین‌زاده؛ مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایبنا با اشاره به افزایش سقف پرداخت وام های قرض الحسنه بیان کرد: پیرو مصوبه دیروز شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی در خصوص افزایش سقف وام قرض الحسنه در بانک های قرض الحسنه، سقف وام های این بانک برای اشخاص حقیقی به 200 میلیون تومان و سقف وام اشتغال زایی خرد برای اشخاص حقوقی به 500 میلیون تومان افزایش یافته که مدت بازپرداخت این وام  84ماهه است.

    وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 5 میلیون نفر مشتری این بانک هستند که حدود 3/5 میلیون نفر آنها عضو سامانه «مرات» هستند که باید برای دریافت وام، نتیجه سامانه مرات خود را بررسی  و بعد از اعتبار سنجی برای تهیه سفته الکترونیک به سامانه «آی‌کاپ» مراجعه کنند.

    مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت تصریح کرد: تمامی این مراحل بدون نیاز به حضور فیزیکی و تنها با استفاده از سامانه‌های الکترونیک این بانک صورت می‌گیرد .

    حسین زاده با اشاره به اشخاصی که در این بانک حساب نداشته اما تمایل به دریافت وام هستند، گفت: این افراد می‌توانند از طریق mresalat  ابتدا افتتاح حساب کنند که کارت بانکی آنها از طریق پست به محل سکونت و یا محل کار آنها ارسال خواهد شد و پس از آن این افراد باید با حساب خود  فعالیت داشته باشند که این فعالیت نشان از توان مالی و بازپرداخت اقساط آنها است و هم ما اولویت هایی را برای افراد فعال قائل هستیم.

    مدیرعامل بانک قرص الحسنه رسالت در پایان یادآور شد: علاوه بر این انجمن حامی قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی در سراسر کشور هم آماده راهنمایی افراد تازه عضو شده خواهند بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی