عصر بازار

۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱؛

سکه ۷۰ هزار تومان ارزان شد

عصر اعتبار- قیمت سکه طرح جدید امروز (یکشنبه، ۱۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱) با ۷۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به ۱۳ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان رسید.

سکه ۷۰ هزار تومان ارزان شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در ساعت 13 و 55 دقیقه امروز به 13 میلیون و 340 هزار تومان رسید. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با قیمت 13 میلیون تومان معامله شد.

    همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی هفت میلیون و 350 هزار تومان، ربع سکه چهار میلیون و 350 هزار تومان و سکه یک گرمی 2 میلیون و 650 هزار تومان قیمت خورد.

    علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای 18 عیار به یک میلیون و 312 هزار تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا پنج‌ میلیون و 686 هزار تومان شد.

    اُنس جهانی طلا نیز با قیمت یک‌هزار و 844 دلار و 95 سنت معامله شد.

    به گزارش ایرنا، رشد بهای انس جهانی طلا پس از جنگ روسیه و اوکراین رکورد جدید قیمتی را برای این فلز زرد ثبت کرد و این امر بر قیمت انواع سکه و طلا در بازار داخل نیز تاثیر گذاشته و موجب افزایش قیمت فلز زرد در داخل کشور شده است.

    سکه طرح جدید در ماه‌های پایانی سال گذشته در کانال 11 میلیون و 12 میلیون تومان نوسان داشته است و این رویه در سال جدید نیز ادامه داشت. سکه از 14 فروردین ماه وارد کانال 13 میلیون تومان شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی