عصر بازار

رهن خانه‌های سه‌خوابه تهران؛ از ۵۰ میلیون تا ۱.۲ میلیارد تومان

عصر اعتبار- در میان واحدهای سه‌خوابه در شهر تهران که برای رهن و اجاره گذاشته شده‌اند، یکی از ارزان‌ترین‌ها واحدی ۲۰ سال ساخت در محله نظام‌آباد و یکی از گران‌ترین‌ها واحدی چهار سال ساخت در محله پاسداران است که به ترتیب با رهن کامل ۵۰ میلیون و ۱.۲ میلیارد تومان آگهی شده‌اند.

رهن خانه‌های سه‌خوابه تهران؛ از ۵۰ میلیون تا ۱.۲ میلیارد تومان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، در شهر تهران خانه‌های مختلفی با متراژها و سال ساخت‌های مختلف وجود دارد، واحدهایی با متراژهای بسیار کوچک که حتی بسیاری از آنها هیچ اتاق خوابی ندارند و همچنین واحدهایی با یک، دو، سه خواب و حتی بیشتر.

    اکثر خانه‌های با متراژهای پایین در مناطق جنوبی شهر تهران قرار گرفته‌اند‌ و بیشتر واحدهای بزرگ در مناطق شمالی تهران واقع شده‌اند.

    واحدهایی که دارای سه اتاق‌خواب هستند نیز از جمله واحدهای متراژ بالا به شمار می‌روند که اکثراً در شمال پایتخت قرار گرفته‌اند، این واحدها با توجه به موقعیت مکانی، امکانات، سال ساخت و... قیمت‌های مختلفی دارند؛ قیمت رهن و اجاره این واحدها نیز با توجه به شرایط ملک متفاوت است.

    یکی از ارزان‌ترین واحدهای سه‌خوابه در شهر تهران که برای رهن و اجاره آگهی شده‌اند، واحدی 140متری و 20 سال ساخت در محله نظام‌آباد است که با ودیعه 10 میلیون تومان و اجاره ماهانه 1.2 میلیون تومان آگهی شده که معادل رهن کامل آن 50 میلیون تومان است.

    همچنین یکی از گران‌ترین واحدهای سه‌خوابه در شهر تهران مربوط‌ به واحدی 298متری در محله پاسداران است که با طول عمر چهار سال با ودیعه 400 میلیون تومان و اجاره ماهانه 24 میلیون تومان آگهی شده است که معادل رهن کامل آن 1.2 میلیارد تومان می‌شود.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی