عصر بازار

با مشارکت مؤسسه اعتباری عسکریه

ساخت مجموعه‌ی تفریحی اقامتی بام کرمان و جاده‌ی دسترسی به تله‌کابین

عصر اعتبار: طی مراسمی با حضور مدیرعامل موسسه اعتباری عسکریه، استاندار کرمان، معاونان استاندار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کرمان، شهردار کرمان، مدیرعامل شرکت توس امید امین و برخی از مدیران استانی و شهری، ساخت مجموعه‌ی تفریحی اقامتی بام کرمان و جاده‌ی دسترسی به تله‌کابین آغاز شد.

ساخت مجموعه‌ی تفریحی اقامتی بام کرمان و جاده‌ی دسترسی به تله‌کابین
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶:۰۰
  • ساخت مجموعه‌ی تفریحی اقامتی بام کرمان و جاده‌ی دسترسی به تله‌کابین
  • ساخت مجموعه‌ی تفریحی اقامتی بام کرمان و جاده‌ی دسترسی به تله‌کابین
  • ساخت مجموعه‌ی تفریحی اقامتی بام کرمان و جاده‌ی دسترسی به تله‌کابین
  • ساخت مجموعه‌ی تفریحی اقامتی بام کرمان و جاده‌ی دسترسی به تله‌کابین
  • ساخت مجموعه‌ی تفریحی اقامتی بام کرمان و جاده‌ی دسترسی به تله‌کابین
  • ساخت مجموعه‌ی تفریحی اقامتی بام کرمان و جاده‌ی دسترسی به تله‌کابین
  • ساخت مجموعه‌ی تفریحی اقامتی بام کرمان و جاده‌ی دسترسی به تله‌کابین

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیرعامل موسسه‌اعتباری عسکریه در این مراسم با بیان این‌که دل‌سوزی، تلاش و همت مسئولان کرمان در کشور زبان‌زد خاص و عام است، گفت: هم‌دلی‌ای که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند، نمونه‌ی بارز آن‌را در کرمان شاهد هستیم که با ابتکار مهندس رزم‌حسینی استاندار کرمان پیاده‌سازی شده است.
جوادی افزود: هم‌دلی به وجود آمده در استان کرمان و پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی به شکل واقعی در این استان، نشان از این دارد که مهندس رزم‌حسینی استاندار کرمان، یکی از رهروان و مقلدان واقعی رهبر معظم انقلاب هستند.
وی با بیان این‌که مدیران استان کرمان هر کدام افراد شاخصی هستند، ضمن اشاره به تلاش‌های مهندس سیف‌الهی معاون عمرانی استاندار کرمان و شهردار سابق، علی بابایی شهردار کرمان را نیز فردی توانمند و جوان دانست که کارهای شهرداری را به خوبی پیش می‌برد.
وی افزود: باید به مسئولان بسیاری از نقاط کشور بگوییم اگر می‌خواهید کار کردن بیاموزید، به کرمان بروید و از مدیران کرمانی، کار کردن را فرا بگیرید و در شهر و استان خودتان پیاده‌سازی کنید.
مدیرعامل موسسه‌اعتباری عسکریه ادامه داد: صفا، صمیمیت و یک‌زبانی بین مدیران استان کرمان حاکم است و همه یک سخن دارند و آن هم توسعه‌ی شهر و استان کرمان است.
جوادی با بیان این‌که توان سرمایه‌گذاری موسسه‌اعتباری عسکریه در کرمان 1000 میلیارد تومان است، گفت: اما برای جذب همین رقم اندک، استاندار کرمان تاکنون دو بار در دفتر موسسه حضور پیدا کرده و این نشان‌دهنده‌ی آن است که مهندس رزم‌حسینی، با جدیت و دل‌سوزی، دنبال آبادانی شهر و استان کرمان است.
تکریم سرمایه‌گذاران؛ یکی از سیاست‌های استان
استاندار کرمان هم در ادامه، با بیان این‌که همه‌ی کسانی که در استان کار می‌کنند، در آبادانی استان شریک هستند، تاکید کرد: به پروژه‌ها نباید نگاه سیاسی کرد؛ بلکه اجرای این پروژه‌ها، برای آبادنی شهر و استان کرمان است.
علی‌رضا رزم‌حسینی ضمن تشکر از دکتر جوادی مدیرعامل موسسه‌ اعتباری عسکریه گفت: یکی از سیاست‌های استان، تکریم سرمایه‌گذاران است و هرکسی که آجری بر آبادانی استان می‌افزاید، مورد تکریم ماست.
وی به‌دلیل پیچ‌و‌خم‌های اداری از سرمایه‌گذاران به‌ویژه مدیرعامل موسسه‌اعتباری عسکریه عذرخواهی و تصریح کرد: این پروژه، باید زودتر از این‌ها آغاز می‌شد، اما به دلیل بروکراسی نحس دولتی تاکنون معطل ماند که از سرمایه‌گذار پروژه عذرخواهی می‌کنم.
استاندار کرمان هم‌چنین گفت: از مدیرکل بازرسی استانداری خواسته‌ام پروژه‌هایی که در این دولت در استان آغاز می‌شوند را پی‌گیری کند تا اگر هرکدام از پروژه‌ها به هر دلیلی پیش نرفت، با ذکر دلیل از مردم عذرخواهی کنیم.
رزم‌حسینی با اشاره به بازدید مکرر از پروژه‌های شهرداری کرمان تصریح کرد: با سیستمی که در مملکت وجود دارد، چاره‌ای جز مدیریت پروژه‌ها از نزدیک نیست و باید کار را این‌گونه پیش برد.
استاندار کرمان از رسانه‌ها نیز خواست مطالبه‌گر باشند و بدون این‌که فکر تضعیف افراد و مدیران را بکنند، وضعیت پروژه‌های استان را پی‌گیری و اطلاع‌رسانی کنند.
رزم‌حسینی تاکید کرد: تضعیف یک مدیر اهمیت ندارد؛ بلکه اگر اعتماد عمومی را از دست بدهیم، انقلاب تضعیف خواهد شد؛ بنابراین، رسانه‌ها با جدیت ساخت پروژه‌ها را دنبال کنند.
وی از شهردار کرمان و اعضای شورای اسلامی شهر کرمان نیز خواست با جدیت پی‌گیر اجرای پروژه‌های شهری باشند.
استاندار کرمان با بیان این‌که عملکرد نامطلوب مدیران، موجب بی‌اعتمادی مردم می‌شود، تاکید کرد: در اجرای پروژه‌ها، به نام افراد نگاه نکنید؛ بلکه به تکلیف و نتیجه نگاه کنید.
رزم‌حسینی با اشاره به اجرای پروژه‌ی بام کرمان و تله‌کابین در جوار گلزار شهدا گفت: اجرای این پروژه موجب می‌شود هر گردشگری که به این منطقه می‌آید، ابتدا شهدا را تکریم کند.
وی افزود: شهدا برای دفاع از وطن به شهادت رسیدند و برای همه‌ی ادیان قابل تکریم هستند.
استان کرمان در حال رشد و توسعه است و دوران طلایی‌ای سپری می‌کند
شهردار کرمان نیز با بیان این‌که استان کرمان در حال رشد و توسعه است و دوران طلایی‌ای سپری می‌کند، گفت: هم‌دلی که با حضور مهندس رزم‌حسینی در استان کرمان به وجود آمده، موجب هم‌افزایی بسیار مطلوبی بین دستگاه‌های اجرایی استان شده است.
شهردار کرمان در خصوص اقدامات موسسه‌ اعتباری عسکریه در چهار سال گذشته در کرمان گفت: نخستین پروژه‌ی مشارکتی با موسسه‌ اعتباری عسکریه، بازار صنعت ساختمان جنوب‌شرق است که با پیش‌رفت بسیار خوبی در حال ساخت است و با 180 هزار مترمربع زیربنا، به یکی از بارزترین بازارهای ساختمان در منطقه‌ی جنوب‌شرق کشور تبدیل خواهد شد.
بابایی افزود: تله‌کابین کرمان نیز به‌وسیله‌ی موسسه‌ اعتباری عسکریه با روش BOT در حال اجراست؛ ضمن این‌که ساختمان شهرداری کرمان هم به‌ وسیله‌ی این موسسه‌ در 12 هزار مترمربع در حال ساخت است و پیش‌رفت مناسبی دارد.
وی ادامه داد: امروز نیز ساخت مجموعه‌ی تفریحی رفاهی بام کرمان در 100 هزارمترمربع و جاده‌ی دسترسی به تله‌کابین به طول دو کیلومتر آغاز می‌شود که جاده‌ی دسترسی در مدت شش تا هشت ماه و مجموعه‌ی بام کرمان طی 48 ماه ساخته خواهند شد.

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
پورسعید خلیلی