عصر بازار

افتتاح ساختمان جدید شعبه طالقانی دزفول

عصر اعتبار- همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم(ص) ساختمان جدید شعبه طالقانی دزفول با حضور مدیرعامل موسسه اعتباری عسکریه افتتاح شد.

افتتاح ساختمان جدید شعبه طالقانی دزفول
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این مراسم که با حضور مدیرعامل موسسه اعتباری عسکریه، نماینده امام جمعه، رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار، نماینده نیروی انتظامی، کسبه و مشتریان نمونه شهر دزفول برگزار گردید شعبه طالقانی دزفول پس از افتتاح به ساختمان جدید الاحداث نقل مکان نمود. 
    در این مراسم مدیرعامل موسسه اعتباری عسکریه پس از خیر مقدم و خوش آمدگویی به میهمانان و مدعوین گرامی گفت: در طول دوران جنگ تحمیلی، دزفول نماد مقاومت و ایستادگی بود و در مقابل حملات و موشک های رژیم بعث عراق ایستادگی نمود.
    سید امین جوادی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سال جدید گفت: اگر به مدیریت اقتصادی بنا برتأکیدات مقام معظم رهبری به چشم همان دوران جبهه و جنگ می نگریستیم به چنان اقتصاد پویایی دست می یافتیم که هیچ کس نمی توانست به مملکت ما برسد. ما باید دست به دست هم بدهیم  و با کمک همه جانبه مشکلات موجود را برطرف نماییم.
    وی با اشاره به سرمایه های عظیم ایران عزیزمان ابراز امیدواری کرد که هموطنان عزیز بتوانند با بکارگیری این منابع عظیم، در رشد هر چه بیشتر مملکت اسلامی مشارکت نمایند و این سرمایه ها برای رفاه مردم خودمان در داخل کشور سرمایه گذاری شود.
    مدیرعامل موسسه اعتباری عسکریه خام فروشی را یک بلا برای اقتصاد ایران عنوان کرد و افزود: باید بتوانیم با کمک یکدیگر کاری بکنیم که دیگر در کشور خام فروشی نداشته باشیم و در عوض در داخل کشور ایجاد اشتغال نماییم. باید اقتصاد ایران به سوی تولید صادرات محور حرکت کند تا در بازارهای بین المللی جایگاه مطلوبی را به دست آوریم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی