عصر بازار

تکریم ارباب‌رجوع، هدف بیمه‌کوثر

عصر اعتبار- شرکت بیمه‌کوثر سعی دارد با شناسایی مشتریان، راضی نگه‌داشتن و تبدیل آن‌ها به مشتریان همیشگی، حفظ مشتریان وفادار، توسعه شبکه فروش و پاسخ‌گویی مناسب به مشتریان در اسرع‌وقت در راستای تکریم ارباب‌رجوع گام بردارد.

تکریم ارباب‌رجوع، هدف بیمه‌کوثر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، روابط‌عمومی و اعلام رئیس اداره ارتباط با مشتریان و رسیدگی به شکایات بیمه‌کوثر؛ کارشناسان این اداره تلاش می‌کنند تا وظایف و مأموریت‌های خود را در زمینه دریافت و پاسخ‌گویی به ‌هرگونه مشکل‌، سئوال، ابهام‌، پیشنهاد و انتقاد مشتریان به‌نحو مطلوب به انجام برسانند.

    هوشنگ زریون از پاسخ‌گویی مؤثر به 733پیام دریافتی از مشتریان در شش‌ماهه اول سال‌جاری خبرداد و گفت: در این بازه زمانی پاسخ‌گوی سئوال‌های مشتریان در بخش ارتباطات مردمی پرتال بیمه‌کوثر، سامانه پیامک، شکایت‌های واصله از بیمه مرکزی (سنهاب) و شکایت از سازمان‌های نظامی و غیرنظامی بوده‌ایم.

    وی افزود: در این دوره پاسخ‌گویی به بیش از هزارو500 تماس تلفنی صورت گرفته است.

    رئیس اداره ارتباط با مشتریان و رسیدگی به شکایات شرکت با بیان اینکه کمترین سهم سئوال‌ها و پیام‌ها مربوط‌به بیمه عمروسرمایه‌گذاری بود، خاطرنشان‌کرد: در این دوره سئوال‌ها و پیام‌های واصله در رابطه با بیمه‌های اتومبیل و درمان بالاترین میزان را به‌خود اختصاص داده است.

    هوشنگ زریون یادآورشد: این شرکت موفق شد در یازدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی، برای سومین سال متوالی، تندیس روابط‌عمومی برتر در رشته تکریم ارباب‌رجوع را از آن خود کند. 

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی