عصر بازار

سقف تسهیلات مسکن در سمنان به ۶۰۰ میلیون ریال افزایش یافت

عصر اعتبار- مدیر شعب بانک مسکن استان سمنان از افزایش سقف تسهیلات مسکن از محل حساب صندوق مسکن در سمنان به ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: پیش از این سقف تسهیلات مسکن ۴۰۰ میلیون بوده است.

سقف تسهیلات مسکن در سمنان به ۶۰۰ میلیون ریال افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، حسین حاجی پور صبح سه شنبه در محل مدیریت شعب بانک مسکن استان سمنان اظهار داشت: با پیشنهاد هیئت مدیره بانک مسکن و موافقت بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار، سقف تسهیلات مسکن از محل حساب صندوق مسکن یکم در مراکز استان ها به 600 میلیون ریال رسید.

    وی گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر در خصوص افزایش سقف تسهیلات مسکن در استان، خوشبختانه هیئت مدیره بانک مسکن به این درخواست پاسخ مثبت داد و به این ترتیب سقف تسهیلات مسکن برای ساخت یا خرید از محل «صندوق پس‌انداز مسکن یکم» از 400 میلیون به 600 میلیون ریال افزایش یافت.

    مدیر شعب بانک مسکن استان سمنان افزود: در استان سمنان این افزایش تسهیلات به مرکز استان یعنی سمنان اختصاص می‌یابد و شامل املاکی خواهد شد که پروانه ساختمانی آنها را شهرداری سمنان صادر کرده باشد؛ به عبارتی دیگر ملک مورد نظر برای استفاده از تسهیلات 600 میلیون ریالی بایستی در محدوده‌ خدمات شهری سمنان واقع شده‌ باشد.

    حاجی پور، افزایش از 400 به 600 میلیون ریال تسهیلات مسکن را فرصت مناسبی برای متقاضیان مسکن در سمنان دانست.

    وی با اشاره به خدمت جدید بانک مسکن تحت عنوان «حساب صندوق پس انداز مسکن یکم» که در راستای خروج اقتصاد از رکود از طریق تحریک تقاضا در بخش مسکن و تامین مالی مسکن یکم برای خانه اولی ها ایجاد شده است، بانک مسکن را حامی قشر جوان برای ایجاد سرپناه در راستای شروع زندگی خواند.

    مدیر شعب بانک مسکن استان سمنان، حساب صندوق پس انداز مسکن یکم را دارای ویژگی های منحصر به فردی از قبیل: بیشترین سقف اعطای تسهیلات مسکن، کمترین نرخ سود تسهیلات بانکی (14درصد) و طولانی ترین دوره بازپرداخت تسهیلات (12 سال) دانست.

    حاجی پور ‌هدف از این اقدام را پاسخگویی به نیاز مشتریان بانک مسکن برشمرد و بیان کرد: مشتریان بانک مسکن می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات حساب مزبور به شعب بانک مسکن در سراسر استان سمنان مراجعه کنند..

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی