عصر بازار

ساعت ۴۵میلیارد تومانی! +تصاویر

عصر اعتبار- می خواهیم در رابطه باساعت منحصر بفرد الماس‌نشان کمپانی « Jacob & Co» با نام « Billionaire»صحبت کنیم.

ساعت ۴۵میلیارد تومانی! +تصاویر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادآنلاین، جیکوب آرابو موسس این برند این ساعت را با همکاری فلاویو بریاتوره ایتالیایی مدیر سابق بخش تبلیغات کمپانی بنتون  و موسس برند « Billionaire fashion label» طراحی و تولید کرده است.

    جیکوب آرابو یکی از جالب‌ترین و جنجالی‌ترین شخصیت‌های صنعت ساعت‌سازی مدرن است و به همان اندازه فلاویو نیز در صنعت پوشاک و اتومبیل بسیار جنجالی است  وعلاوه بر این هر دوی آنها به جرم پولشویی مدتی را در زندان سپری کرده‌اند و درباره ارتباط آنها با مافیا داستان‌های زیادی وجود دارد. نکته مثبت در رابطه با این دو این است که در پیشه تخصصی خود بسیار ریسک‌پذیر هستند.

    این دو به معنای واقعی اصطلاح تاجر را دوباره تعریف کرده‌اند و این موضوع از تولیدات جسورانه آنها کاملا پیداست. این حرف بدین معناست که بسیاری آنها را به دلیل محصولات منحصر بفردشان دوست دارند و بسیاری نیز به همین دلیل از آنها متنفر هستند.

    نام این ساعت «میلیاردر» است. البته این نام به دلیل گرانقیمت بودن آن  بر ساعت گذاشته نشده است، بلکه این نامگذاری به افتخار برند لباس لوکس « Billionaire Couture» متعلق به فلاویو بریاتوره انجام شده است. فروش شلوار جین هزار دلاری و لباس شنای پانصد دلاری به رنگ زرد و مشکی و از جنس پوست مار حتی برای کمپانی ورساچی که متخصص این گونه لباس‌هاست کمی زیاده‌روی به حساب می‌آید اما فلاویو مرد انجام چنین ریسک‌هایی است.


    محصولات تولیدی فلاویو  و برند او مخصوص افرادی است که مقدار بسیار زیادی سرمایه دارند و علاوه بر این از لحاظ روانی احتیاج دارند که آن را به رخ بکشند. البته این کار حق طبیعی آنهاست اما به طور قطع می‌تواند اعصاب بیننده را خرد کند. بنابراین این دو در ادامه کارهای خلاقانه یا غیر طبیعی خود تصمیم گرفتند که با همکاری یکدیگر یک ساعت مجلل با سنگ‌های قیمتی تولید کنند. شکل ظاهری و طراحی این ساعت تا حد زیادی به ساعت 55 میلیون دلاری گراف با نام « Hallucination » یا توهم  که از الماس‌های رنگی ساخته شده بود شباهت دارد.

    در مقایسه با ساعت گراف می‌توان گفت  این ساعت از ذوق هنری بیشتری برخوردار است و البته قیمت آن هم پانزده میلیون دلار و بسیار ارزان‌تر است. در این ساعت 239 الماس و زمرد باگتی برش‌خورده به کار رفته است. گفته می‌شود که برخی از سنگ‌های این ساعت تا سه قیراط وزن دارد. وزن کلی سنگ‌های این ساعت 260 قیراط است.


    این ساعت اصلا باریک نیست با این حال شاید در تصاویر یک ساعت زنانه به نظر برسد. طول این ساعت 58 میلیمتر و عرض آن 47.5 میلیمتر است. قاب این ساعت از جنس طلای سفید هجده عیار ساخته شده است. سبک طراحی این ساعت در دسته ساعت‌های دارای توربیلون و اسکلتی جای می‌گیرد.


    نشانگرهای این ساعت نیز از الماس ساخته شده است. این ساعت از 167 قطعه ساخته شده است و 72 ساعت انرژی ذخیره می‌کند. اگر پول خرید این ساعت را در بانک ذخیره کنید سالی 1.3 میلیون دلار سود دریافت خواهید کرد که با کسر مالیات رقم بسیار قابل توجهی است. با پول خرید این ساعت می‌توان مشکلات معیشتی بسیاری را برطرف کرد اما اگر باز هم اصرار دارید که با این پول ساعت بخرید توجه داشته باشید که این سرمایه معادل خرید 600 ساعت لوکس است.       


    نکته دیگر این است که استفاده از این ساعت روی مچ دست خیلی راحت نیست مگر اینکه مچ دست شما مانند آرنولد شوارتزنگر قطور باشد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی