عصر بازار

بهترین فرصت برای خرید طلا چه زمانی است؟

عصر اعتبار- تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که بهترین فرصت برای خرید طلا و سرمایه گذاری در این بازار زمانی است که قیمت به کمتر از ۱۱۰۸ دلار کاهش یابد.

بهترین فرصت برای خرید طلا چه زمانی است؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از پایگاه اینترنتی بیزینس لاین، تحلیلگران اقتصادی معتقدند که قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت تحت تاثیر گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا طی ماه های آینده قرار خواهد داشت.

    بر اساس این گزارش به نظر می رسد فدرال رزرو احتمال افزایش نرخ بهره طی ماه های آینده را رد نکرده است، هرچند نوسانات شدیدی در بازارهای مالی جهان ادامه دارد.

    تحلیلگران بیزینس لاین تاکید می کنند که اگر قیمت طلا بتواند سطح مقاومتی 1148 دلاری را بشکند می توان نسبت به ادامه روند صعودی قیمت این فلز زرد امیدوار بود.

    به اعتقاد کارشناسان اقتصادی روند صعودی قیمت طلا از ابتدای سال 2016 میلادی می تواند موقتی باشد و با بهبود اوضاع اقتصادی آمریکا و افزایش شاخص سهام در بازارهای بین الملی قیمت طلا بار دیگر کاهش خواهد یافت.

    به گزارش سایت طلا، توصیه کارشناسان اقتصادی به سرمایه گذاران بازار طلا این است که بهترین فرصت برای سرمایه گذاری زمانی است که قیمت به کمتر از 1108 دلار برسد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی