عصر بازار

رییس عملیات ارزی بانک کشاورزی

چابک سازی و به روزرسانی اطلاعات دو شرط موفقیت بانک ها در پسا تحریم

عصر اعتبار- رئیس عملیات ارزی بانک کشاورزی ایران از چابک سازی مدیریتی و به روز رسانی اسناد و اطلاعات به عنوان دو شرط ضروری موفقیت بانک های ایرانی در پساتحریم یاد کرد .

چابک سازی و به روزرسانی اطلاعات دو شرط موفقیت بانک ها در پسا تحریم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، علی اصغر محمدی روز دوشنبه در نشست هم اندیشی فعالان اقتصادی مازندران در محل اتاق بازرگانی ساری اظهار کرد: بانک های داخلی به دلیل تحریم هفت ساله و متوقف بودن فعالیت های ارزی، نیازمند به روز رسانی اطلاعات و اسناد بانکی هستند .
    وی با تاکید بر این که با اجرای برجام به صورت عملیاتی تحریم از سر بانک های دولتی برداشته شده است، افزود : به روز رسانی اسناد و اطلاعات برای بانک های داخلی جهت تبادل اسناد بانکی با شرکای خارجی زمانبر است .
    رئیس عملیات ارزی بانک کشاورزی از آمادگی تمام شعب این بانک برای انجام ضمانت های ارزی خبر داد و گفت که ارز مورد نیاز را هم در حال حاضر به دلیل تحریم چندین ساله بانک ها، بانک مرکزی تامین می کند .
    وی افزود: بانک کشاورزی به دلیل ماهیت کشاورزی بودن تحت تحریم قرار نداشت و در زمان تحریم نیز بسیاری از عملیات مالی و ارزی را انجام می داد.
    رئیس عملیات ارزی بانک کشاورزی گفت : بانک کشاورزی با مشارکت یکی از بانک های عراقی، بانک تعاون اساسی را ایجاد کرد که هم اکنون 11 شعبه در آن کشور و یک شعبه در تهران دارد و می تواند تبادل ارزی را انجام دهد.
    وی خدمات ارزی قابل ارائه در بانک کشاورزی را هم شامل صدور ضمانت نامه ارزی ، ال سی ، خرید دین ارزی ، اسناد اعتباری و سایر حوالجات ارزی اعلام کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی