عصر بازار

رییس هیئت مدیره هواپیمایی زاگرس خبر داد

کارشکنی بانک های ترک برای ایرلاین‌های ایرانی

عصر اعتبار- رئیس هیئت مدیره هواپیمایی زاگرس از کارشکنی برخی بانک‌های ترکیه برای ایرلاین‌های داخلی خبر داد و گفت:‌آنها به دنبال جابجایی پول به صورت چمدانی هستند و فکر می‌کنند باید مثل سابق صراف‌ها طرف حساب آنها باشند تا بتوانند ۵ درصد کمیسیون بگیرند.

کارشکنی بانک های ترک برای ایرلاین‌های ایرانی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، عبدالرضا موسوی  با بیان این‌که مسائل بانکی هنوز حل نشده است، اظهار کرد: بانک‌های اروپایی به شدت محتاط هستند و از سوی دیگر برخی بانک‌های ترک نیز به شدت ایرلاین‌های ایرانی را اذیت می‌کنند.

    وی تصریح کرد: متاسفانه این بانک‌ها هنوز به دنبال منافع خود مانند زمان تحریم هستند، اینها همچنان در صدد ضرر و زیان زدن به کشور و منتفع شدن خود هستند.

    وی با اشاره به ضرورت رسیدگی این مسئله از سوی بانک مرکزی خواستار برخورد این بانک با بانک‌های ترک شد و افزود:‌ برخی از بانک‌های ترکیه به دنبال جابجایی پول به صورت چمدانی هستند و فکر می‌کنند باید مثل سابق صراف‌ها طرف حساب آنها باشند تا بتوانند 5 درصد کمیسیون بگیرند.

    وی تاکید کرد:‌ آنها می‌خواهند مانند سابق هزینه نقل و انتقال پول را ما بگیرند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی