عصر بازار

بانک شهر قهرمان مسابقات فوتسال بسیج شهرداری تهران(جام مدافعان حرم)

عصر اعتبار- تیم فوتسال بانک شهر با اقتدار کامل، قهرمان مسابقات فوتسال بسیج شهرداری تهران( جام مدافعان حرم) شد.

بانک شهر قهرمان مسابقات فوتسال بسیج شهرداری تهران(جام مدافعان حرم)
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»به نقل از بانک شهر، در مسابقات فوتسال بسیج شهرداری تهران( جام مدافعان حرم)  که از اوایل بهمن ماه و به مناسبت ایام دهه فجر برگزار شد، تیم فوتسال بانک شهر در میان 48 تیم شرکت کننده، با کسب پیروزی‌های متمادی با اقتدار کامل به مقام قهرمانی این دور از مسابقات دست یافت.
    بر این اساس در این مسابقات که در هشت گروه شش تیمی برگزار شد، تیم فوتسال بانک شهر با پیروزی‌های مستمر در رقابت با تیم‌های سازمان رفاه شهرداری، شهرداری مناطق 5 و 6، سازمان حمل و نقل ترافیک و مرکز مطالعات شهرداری تهران به مراحل حذفی، یک هشتم، یک چهارم و نیمه نهایی رسید و با برد تیم‌های منطقه 9، شرکت واحد و شهرداری منطقه 20 به فینال این مسابقات راه یافت.
    در فینال این مسابقات که روز گذشته با حضور و حمایت کیانی قائم مقام معاونت و مدیر منابع انسانی و پشتیبانی، اکبری مدیر امور بازرسی، حسینی مدیرعامل شرکت گردشگری شهر آئین، کفائی سرپرست منطقه 9 ،طهماسب نژاد رئیس اداره رفاه و جمع انبوهی ازهمکاران علاقه‌مند برگزار شد، دریک بازی نفس گیر، تیم بانک شهر با نتیجه یک بر صفر از سدّ تیم شرکت بهره برداری متروی تهران گذشت و قهرمان این دوره از مسابقات شد.
    تیم بانک شهر را در این مسابقات ، حسین ذوالفقاری، بهزاد شیردل، محمد انیسی، حسین نداف، محمد رضا میرزائی، علی اکبر مظلومی، شاهین دارابی، آرش آقاخانی، آرین خسروی، حسین حاج حسینی، حامد ابتهاج و مجید حسنی به مربیگری رضا زرخانلی و سجاد کرمی به سرپرستی شاهرخ پیرا همراهی کردند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی