عصر بازار

سرمایه گذاری یک بانک بزرگ خصوصی کشور در ورزش

عصر اعتبار- فدراسیون هندبال روز دوشنبه اعلام کرد که یک بانک بزرگ خصوصی در کشور در منطقه ای در غرب تهران، مجموعه ورزشی بین المللی برای ورزش های توپی می سازد.

سرمایه گذاری یک بانک بزرگ خصوصی کشور در ورزش
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون هندبال، تصمیم گیری برای ساخت این مجموعه ورزشی در نشستی با حضور «مرتضی بانک» معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری و عضو هیات رئیسه فدراسیون هندبال، «اسماعیل للـه گانی» مدیر عامل بانک صادرات، «ابوالحسن مهدوی» و «محمود مشحون» روسای فدراسیون های هندبال و بسکتبال، «داود کرمی» معاون اقتصادی استاندار تهران، «فریبرز واحدی» مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران و «هدایت الله جمالی پور» فرماندار ری اتخاذ شد.
    بر اساس این تصمیم، قطعه زمینی در غرب تهران اختصاص می یابد تا این بانک خصوصی مجموعه ورزشی بین المللی ویژه هندبال و بسکتبال بسازد.
    «ابوالحسن مهدوی» رئیس فدراسیون هندبال گفت: هندبال، بسکتبال و والیبال از جمله ورزش های مورد توجه مردم هستند که مسابقات بین المللی فراوان و منظمی دارند.
    وی توضیح داد: با افزایش امکانات این رشته ها، امکان میزبانی رویدادهای مهم بین المللی، قاره ای و جهانی بیشتری فراهم می شود.
    رئیس فدراسیون هندبال گفت: بر اساس توافق انجام شده، فدراسیون هندبال طراحی اولیه ساخت سالن را انجام می دهد و این بانک خصوصی نیز در مدت دو سال این مجموعه را می سازد.
    مهدوی افزود: امیدوارم با مکان یابی و اختصاص زمین مناسب از سوی اداره کل راه و شهرسازی، عملیات ساخت این مجموعه در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام برسد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی