عصر بازار

طلا را در صورت رسیدن به این سطوح قیمتی بفروشید

عصر اعتبار- طلا از ابتدای امسال تاکنون بهترین عملکرد را در بین سایر دارایی ها داشته ولی سئوال مهم این است که بهترین زمان برای فروش طلا در شرایط کنونی چه زمانی خواهد بود؟

طلا را در صورت رسیدن به این سطوح قیمتی بفروشید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش از پایگاه خبری «عصر اعتبار»به نقل از سی ان بی سی ، نگرانی های مربوط به اوضاع اقتصادی جهان و گمانه زنی های مربوط به نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا داشته است.
    بر اساس این گزارش تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که بهترین فرصت برای فروش ذخایر طلا در شرایط کنونی وقتی است که قیمت به بیش از 1310 دلار افزایش یابد و بهترین زمان برای خرید طلا زمانی است که قیمت به کمتر از 1100 دلار برسد.
    قیمت طلا از ابتدای امسال تاکنون 19 درصد رشد داشته و نرخ بهره منفی در بسیاری از کشورهای توسعه یافته جهان علت مهمی برای افزایش چشمگیر قیمت طلا بوده است.
    به اعتقاد تحلیلگران بین المللی، اگر شرایط اقتصادی آمریکا بهبود یابد روند قیمت طلا تغییر خواهد کرد. نرخ بهره منفی واقعی در آمریکا، رشد تقاضای سرمایه گذاری و ادامه خرید از سوی بانک های مرکزی جهان تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا به بیش از 1200 دلار داشته است.
    کاهش عرضه و تولید جهانی طلا طی ماه های اخیر نیز عامل مهم دیگری بر افزایش قیمت این فلز زرد بوده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی